مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بافق گفت:خوش حسابی بافقی ها در پرداخت قبوض برق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 20 مرداد 1397
خوش حسابی بافقی ها در پرداخت قبوض برق

مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بافق گفت: شهروندان بافقی در پرداخت قبوض برق خود دقت نظر قابل قبولی دارند.

مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بافق گفت: شهروندان بافقی در پرداخت قبوض برق خود دقت نظر قابل قبولی دارند.

محمد رضا عسکری فر در پاسخ به اینکه همکاری مردم در پرداختی قبوض برق در بافق چگونه است اظهار داشت: مشکلی در پرداخت قبوض نداریم.

وی افزود:موارد نادر که بدهی خود را طی چند ماهه اخیر نتوانستند پرداخت کنند در صورت مشکل نقدینگی بصورت چک مدت دار قابل قبول است.

مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان بافق در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل کمبود برق در شهرستان بافق وجود دارد تصریح کرد:با تلاش همکاران در شبکه های برق در مدیریت بار مشکلی حادی وجود ندارد.

عسکری فر در ادامه در پاسخ به اینکه آیا با توجه به گرمای بالا در بافق سزاوار است که مردم شاهد قطعی برق باشند خاطر نشان کرد: علت اصلی خاموشی گرمای هوا کمبود برق در کل کشور است.

وی با ابراز خرسندی از کنترل قطعی برق در شهرستان یادآور شد:خاموشی سراسری برق که یک موضوع کشوری است از ساعت ۹صبح الی ۱۱ در داخل شهر و بقیه ساعات بیرون از سطح شهر می باشد.

مقام مسوول میزان مصرفی برق در ایام گرم سالجاری را ۲۶ مگا وات اعلام کرد.

وی ضمن توصیه به مصرف بهینه برق گفت: قطعا مدیریت مصرف در پیک برق اقر گذار است و اگر هر نفر یک لامپ را خاموش کند ۱۰ درصد صرفه جویی خواهد شد.

شفیعی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 21 مرداد 1397 - 12:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

جناب آقای عسکری فر عزیز آیا تا بحال برق اداره خود شما نیز قطع شده است یا که پشت در اتاق بسته و جلوی اسپیلیت این سخنان گوهر بار را نطق می فرمایید
تا بحال برق خانه شما قطع شده در صورتی که افراد خانواده شما نیاز مبرم به برق داشته باشند از جمله نوزاد شما که که بخاطر زردی تحت کنترل دستگاه باشه و یا افراد سالخورده و یا جانباز شیمیایی که با کپسول اکسیژن نفس میکشند و نیاز شدید به آن داشته باشند.

You cannot copy content of this page