رئیس مجمع نمایندگان استان تاکید کرد:معادن استان برای کاهش آلایندگی نوآوری کنند

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
شنبه - 20 مرداد 1397
معادن استان برای کاهش آلایندگی نوآوری کنند

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد بر ضرورت نوآوری معادن استان از لحاظ آلایندگی و فناوری تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد بر ضرورت نوآوری معادن استان از لحاظ آلایندگی و فناوری تاکید کرد.

محمد رضا صباغیان بافقی در نشست شورای معادن استان که با حضور استاندار و جمعی از مسوولین استانی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با اشاره به نارضایتی مردمان بهادران از وضعیت آلایندگی کارخانه سیمان این منطقه گفت: با توجه به بند الف ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه معادن لازم است تا نظارت بر روی چنین معادنی صورت گیرد.

وی افزود:معدن بیشه در که مابین شهرستانهای بافق و بهاباد واقع شده و نمونه آلایندگی آن را در استان و حتی کشور ندیده ام محیط زیست را نابود کرده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظارت بر روی تناژ بار کامیون و تریلرها عنوان کرد: پیگیری این مسئله برای برقراری امنیت در جاده ها و همچنین جلوگیری از تخریب منابع خدادادی موثر است.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه اشاره ای به وضعیت دفاتر مالی و کانون های واحدهای معادن استان داشت و تصریح کرد: گزارشی از سازمان ایمیدرو در رابطه با عوائد معادن به استان و تعهدات آنان در جلسات آینده ارائه گردد.

صباغیان همچنین بررسی و پیگیری تعداد حساب بانکی و گردش مالی معادن در استان را یک ضرورت دانست.

وی با بیان اینکه حوزه های مالیاتی معادن و پیرامون اینکه چه تعداد مالیات خود را پرداخت می کنند مورد بحث قرار گیرد خاطر نشان کرد:سوال اینجاست چه تعداد از آنها حقوق مالیاتی را واریز می نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page