بزودی:بافق میزبان مسابقات شنا چهارمین دوره المپیاد دارالعباده استان یزد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
شنبه - 20 مرداد 1397
بافق میزبان مسابقات شنا چهارمین دوره المپیاد دارالعباده استان یزد

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بافق از برگزاری مسابقات شنا چهارمین دوره المپیاد دارالعباده استان یزد به میزبانی شهرستان بافق خبر داد.

IMG_20180811_163540_570

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان بافق از برگزاری مسابقات شنا چهارمین دوره المپیاد دارالعباده استان یزد به میزبانی شهرستان بافق خبر داد.

سید جلیل هاشمی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ” بافق فردا” گفت:مسابقات شنا دارالعباده استان یزد با حضور هشت تیم از شهرستان های یزد، اردکان، میبد، اشکذر، تفت، ابرکوه، بافق و خاتم در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی بافق برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از هر شهرستان حداکثر ۲۴ ورزشکار پسر و دختر در مسابقات امکان حضور دارند تصریح کرد: شرکت کنندگان در دو گروه سنی و چهار ماده ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر کرال پشت، ۵۰ متر قورباغه، ۱۰۰ متر آزاد، ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه با یکدیگر به رقابت می پردازند‌.

IMG_20180811_163531_727

رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو بافق همچنین با اشاره به اینکه مسابقات در رده های سنی ۸۱ الی ۸۶ (دختران و پسران) انجام می شود افزود: این هیات با همکاری و حضور حدود ۲۰ نفر بعنوان کادر برگزاری این رویداد را انجام میدهد.

وی یادآور شد: تیم بافق در دو رده پسران و دختران با حداکثر تعداد حضور شرکت خواهد کرد و امیدواریم با کسب بهترین مقام ها باعث سربلندی بافق و توسعه ورزش قهرمانی شهر شوند.

هاشمی زمان برگزاری مسابقات را از ۲۵ الی۲۶ مردادماه درمحل استخر سرپوشیده لاله بافق اعلام کرد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه هزینه های برگزاری مسابقه از چه محلی تامین می شود عنوان کرد: هییت شنا شهرستان عهده دار آن خواهد بود .

وی همچنین از باشگاه سنگ آهن و مربیان آن که با همکاری صرفا ورزشکاران خود را برای رکوردگیری و همکاری با سایر ورزشکاران جهت حضور در تیم بافق در اختیار این هیات قرار دادند تشکر کرد.

هاشمی در پاسخ به اینکه در بحث هزینه ها و مسائل مالی آیا باشگاه کمکی کرده است عنوان نمود: با توجه به روحیه تعامل و همکاری بنده و برای همفکری که البته مربوط به پیشرفت شهر می باشد و بنا به وظیفه چند بار پیگیر و با مدیریت باشگاه تماس گرفتم ،اما موفق به گفتگو نشدم و با توجه به حجم کارهای المپیاد و درگیریهای آن و همچنین آماده سازی و تجهیز استخر فرصت تکرار تماس و حضور از جانب وی میسر نشد.

رئیس هییت شنا،شیرجه و واترپلو بافق از زحمات و حمایت های رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان، کادر استخر لاله ،نائب رئیس ،داوران ، مربیان و ناجیان هیات شنا و همچنین مربی تیم شنا دختران سنگ آهن و سایر عوامل اجرایی این رویداد که باعث رونق ورزش بافق می شوند پیشاپیش تشکر و قدردانی کرد.

هاشمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهسازی و تجهیز استخر سرپوشیده لاله بافق گفت: هئیت شنا شهرستان با عنایت به بحران کم آبی کشور و شهر و به منظور صرفه جویی بهینه در مصرف آب نسبت به جایگزینی دوش های کم مصرف استاندارد بجای کلیه دوش های پرمصرف استخر و همچنین نصب تعدادی پکیج دوش هوشمند کم مصرف جهت صرفه جویی در مصرف آب اقدام کرده است، و در آینده نیز قصد بهینه سازی بیشتر مصرف آب و خرید تجهیزات کم مصرف ، هدایت و بازیافت آب مصرفی را دارد تا در بحران کم آبی وصرفه جوئی پیشتاز باشد.

وی همچنین از خریداری و نصب دستگاه کامل بدن خشک کن اتومات با هزینه ای بالغ بر هفتاد میلیون ریال و نصب نورافکن های فوق کم مصرف بجای نورافکن های معمولی قبلی برای صرفه جویی در مصرف برق با هزینه ای بالغ بر نود میلیون ریال خبر داد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۱
برچسب ها:

You cannot copy content of this page