مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق گفت:امام جمعه بافق پیشتاز در دیدار با مددجویان کمیته امداد

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 مرداد 1397
امام جمعه بافق پیشتاز در دیدار با مددجویان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق گفت: امام جمعه بافق همواره در بازدید از منازل مددجویان و اطلاع از وضعیت زندگی آنان پیشتاز بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق گفت: امام جمعه بافق همواره در بازدید از منازل مددجویان و اطلاع از وضعیت زندگی آنان پیشتاز بوده است.

سید رضا هاشمی پور هاشم آبادی ظهر امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ” بافق فردا” با بیان اینکه در روزهای اوایل سال امام جمعه در بازدید و مساعدت خانواده های بی بضاعت همراهی کرده است اظهار داشت:به جز دیدارهای ایام سال، ۴ آبان سال ۹۵، ۷ فروردین سال ۹۶ و ۵ فروردین سال ۹۷ دیدارهای حجت الاسلام سلیمانی با مددجویان بوده است.

وی ضمن تقدیر از مردم ولایی و خیر شهرستان بافق عنوان کرد:چنانچه وضعیت خیری مردم بافق در کل کشور اجرا می شد نیازمندی وجود نداشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره ) بافق با بیان اینکه کمترین مددجوی استان متعلق به شهرستان بافق است عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر اعتبارات استانی نیز با پیگیری های مجدانه این نهاد برای بافق اخذ شده است.

هاشمی پور افزود:از بازدید یکهزار و ده خانواده مددجو در استان سیصد و بیست و سه تا از آن یعنی یک سوم آمار مرکز ازآن شهرستان بافق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۳۷ مددجو در سال ۹۵ فاقد مسکن بوده اند تصریح کرد:در سالجاری با همت و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای سهمیه احداث ۲۵ واحد اخذ گردید و به فضل الهی تا پایان سالجاری تمامی مددجویان از نعمت خانه بهره مند خواهند شد.

مدیر کمیته امداد امام بافق در پاسخ به این سوال که چه تعداد از مددجویان بومی هستند خاطر نشان کرد:از کل آمار تحت پوشش فقط یک خانوار غیر بومی از خدمات کمیته امداد بهره مند می شود.

وی همچنین به موضوع بکارگیری مددجویان در ادارات و ارگانها اشاره کرد و گفت: در صورتی که مددجویان در ادارت یا شرکت ها مشغول بکار شوند تا یکسال ۵۰ درصد حقوق و تا دوسال حق بیمه توسط کمیته امداد پرداخت می شود.

هاشمی پور همچنین اشاره ای به سرمایه گذاری حامیان ایتام در بیمه عمر کرد و یادآور شد:این پس انداز در زمان ازدواج، تامین جهیزیه، ایجاد اشتغال و… هزینه می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بافق در پایان از بهره مندی ۵۱ زن سرپرست خانوار از مزایایی بیمه تامین اجتماعی خبر داد و بیان کرد: بیمه شدگان می توانند از تمامی مزایای بیمه تامین اجتماعی نظیر بازنشستگی، از کارافتادگی، درمان و …برخوردار شوند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page