همزمان با هفته دولت؛مجموعه ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران بافق افتتاح می‌شود

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 23 مرداد 1397
مجموعه ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران بافق افتتاح می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از افتتاح مجموعه ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از افتتاح مجموعه ورزشی، فرهنگی و رفاهی کارگران همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در دیدار با فرماندار بافق از افتتاح مجموعه فرهنگی ، ورزشیو رفاهی کارگران این شهرستان خبرداد و افزود: این پروژه در قالب سالن چند منظوره با مشارکت بخش خصوصی با مساحتی بالغ بر ۳۸۰۰ مترمربع و با پیشرفت کنونی ۹۳ درصدی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

ریاحی افزود: پیش بینی می‌شود این مجموعه با مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با پیشرفت کنونی ۹۳ درصدی در هفته دولت به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه کلنگ این مجموعه به مساحت ۵۰ هزارمترمربع در سال ۱۳۸۹ به زمین زده شد گفت: تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای افتتاح بخشی ازان ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برنامه ریزی شده است.

ریاحی ادامه داد: بخش‌های این مجموعه را زمین فوتبال، سالن چندمنظوره و امکانات رفاهی عنوان و خاطر نشان کرد: بالغ بر ۲ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است که این مجموعه به صورت کامل به بهره برداری برسد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد تصریح کرد: در صورت افزودن استخر سرپوشیده به این مجموعه ۷ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه اعتبار نیاز است.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page