بازتاب یک یادداشت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 مرداد 1397

یادداشت سر دستی شماره ۳۴ جناب آقای پورفلاح را خواندم .

مصاحبه رئیس اداره ورزش و جوانان و گله مندی ایشان در نحوه کمک به ورزش شهر را هم خواندم .

از اینکه جناب آقای پورفلاح گذری بر دهه ۶۰ زده اند و از وجود تیم هایی در شهرستان و بازیهایی در زمین خاکی کلوپ ورزشی یاد کرده اند تشکر می کنم چرا که باعث شد خاطرات دوران نوجوانی و جوانی ما را در ذهنمان تداعی کند و ما را برای لحظاتی به دوران گذشته ببرد .

اما یادآوری چند نکته برای دلسوزان به ورزش بخصوص جناب آقای پورفلاح خالی از لطف نیست
امروزه ورزش یک صنعت شده است و توانایی بالایی در جذب سرمایه های داخلی و خارجی پایدار دارد و دریچه نقل و انتقالات فدراسیون ها دلیل بر این مورد است.

حوادث ورزشی تاثیرات شگرفی در رونق اقتصادی بنگاهها ، موسسات ، باشگاهها ، استانها ، شهرها و افراد ایجاد می کند .

امروزه تعداد مدالهای المپیک و جام جهانی نمادی از قدرت اقتصادی و سیاسی کشورها برای عرض اندام شده است
همه این دلایل و دیگر دلایلی که هم اکنون مجال بحث در آن وجود ندارد باعث شده که نمایندگان ما در ادوار مختلف مجلس نیز مصوباتی در جهت جمایت از ورزش کشور در تمام ابعاد داشته باشند .

قوانین و لوایحی را در قالب ماده ۱۴۷ و ۱۴۸ برنامه ششم توسعه کشور در جهت حمایت از بنگاههای اقتصادی و شخصیتهای حقیقی و حقوقی که به ورزش کمک می کنند وضع شده است که اگر در هر نقطه از کشورمان این قوانین اجرایی گردد دیگر نه نگران زیرساختهای ورزشی هستیم و نه نگران ورزشهای همگانی و به تبع اون قهرمانی
اینها را گفتم چون دیدم مطلب شما در خصوص ورزش پولی است .

جناب آقای پورفلاح اگر شرکت سنگ آهن در قالب باشگاه ورزشی خرج ورزش می کند فقط برای فرار از هزینه های مالیاتی است و مهمترین دلیل تاسیس این باشگاه نیز قطعا همین بوده و بس .

جناب آقای پورفلاح مبلغ ۶۳۰ میلیون تومان پولی که کزارش هزینه کرد آن در فصل نامه شهرستان به چاپ رسیده گوشه کوچکی از هزینه هایی است که به قول متولی ورزش شهرستان به نام ما و به کام دیگران است !!!

درد دل رئیس اداره ورزش و گلایه ایشون هم این بود که چرا یک کار کارشناسی انجام نشده بود که بعد از این ریخت و پاش ها باز هم شاهد درخواست بازیکنان رشته های مختلف ورزشی شهرستان و هیئت های ورزشی در زمینه کمبود لوازم ورزشی باشیم .

جناب آقای پورفلاح اگر در کمکهای نقدی و غیرنقدی یک کنکاشی انجام دهید متوجه وخامت اوضاع خواهید بود چرا که بعضی از مکانها که اتفاقا کمک غیر نقدی خوبی هم گرفته اند شبهه ایجاد میکند و ما هم که سالیانی در ورزش هستیم اصلا اسمشان را هم نشنیده ایم .

به امید ایجاد همدلی و وفاق در بین همه مسئولان و همشهریان در جهت توسعه همه جانبه ششهرمان
یک ورزشکار بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۲۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page