رئیس اداره اوقاف بافق رفتن اش از شهرستان را تکذیب کرد

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 25 مرداد 1397
رئیس اداره اوقاف بافق رفتن اش از شهرستان را تکذیب کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق رفتن اش از شهرستان را به شدت تکذیب کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق رفتن اش از شهرستان را به شدت تکذیب کرد.

گلچین با بیان اینکه بنده تا زمانی که موقوفات شهرستان و آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) را ساماندهی نکنم از بافق نخواهم رفت اظهار داشت:خانواده ام از سال گذشته در بافق مستقر هستند و فرزند خود را نیز برای سال تحصیلی جدید در یکی از مدارس شهرستان ثبت نام کرده ام.

وی از منبع انتشار چنین شایعاتی در شهر اظهار بی اطلاعی کرد.

گلچین همچنین در پاسخ به اینکه عملکرد هیئت امنا را چگونه ارزیابی می کنید عنوان کرد:افزایش نذورات آستان مقدس و استقبال بینظیر مردم از برنامه ها خود گواهی بر رضایتمندی صدرصدی از عملکرد است ما نیز راضی هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با بیان اینکه حکم هیئت امناء از سوی سازمان صادر شده است تصریح کرد:خود نیز به عنوان خادم افتخاری بارگاه ملکوتی خدمتگزار خواهم بود.

گلچین در پاسخ به اینکه چرا به اختلاف هیئت امناء و امام جمعه بافق خاتمه نمی دهید خاطر نشان کرد:اختلاف نظر همه جا وجود دارد.

وی همچنین در پاسخ سوال دیگری مبنی بر اینکه اختلاف اداره اوقاف با مسجد ابوالفضل(ع) در محور بافق یزد چیست خاطر نشان کرد :طبق قانون ورودی و خروجی هزینه و درآمد مساجد با کارکرد بالا باید مشخص شود و طبق قانون اوقاف مسجد ابوالفضل زیرمجموعه اوقاف واقع شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سوال که چرا در ساماندهی موقوفات روستاها یا توجه به خواسته اعضای شورای اسلامی و دهیاران تعلل می شود گفت:کمبود نیرو کار را سخت می کند در صدد هستیم تا از طریق اداره کل و فرمانداری نیرو جذب شود.

گلچین همچنین اشاره ای به جذب نیرو تا دو ماه آینده از طریق آزمون ورودی داشت و یادآور شد:یک نیروی حقوقی برای اداره بکار گرفته می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در ادامه این گفتگو در جواب این سوال که برنامه های فرهنگی اوقاف برای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) در سالجاری چیست گفت:برنامه های فرهنگی سازمان یافته و طبق دستورالعمل و براساس اعیاد و شهادت ها است که از میزان نذورات مبلغی به این امر اختصاص می یابد.

مقام مسوول آشنایی به وقفیات و امور اداره اوقاف را دلیل بر شجاعت اخیرش در پاسخگویی به سوالات عنوان و خاطر نشان کرد: نافی زحمات روسای گذشته نیستیم اما با حمایت فرماندار، هییت امناء و مردم ولایتمدار بافق بسیاری از وقفیات جدیدا کشف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین بازدید مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از بافق صورت گرفته عنوان کرد: وی هر پانزده روز یکبار به شهرستان سر می زند.

گلچین افزود:بافق از نظر موقوفات امامزادگان رتبه دوم استان را داراست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق با اشاره به حجم بالای کار عنوان کرد: هر روز تا ساعت ۲۱ و بعضا تا ۱ بامداد در محل کار حاضر هستیم و امیدوارم با حمایت فرماندار و هیئت امناء میزان وقفیات بیش از پیش افزایش یابد.

گلچین با اشاره به روند ورود و خروج پول در آستان مقدس امامزاده عبدالله گفت: این روند محرمانه است و فقط هزینه مخارج را می توانیم اطلاع رسانی کنیم طبق دستورالعمل خروجی پول از حساب ریال به ریال محاسبه می گردد.

وی گفت:در زمان شمارش نذورات نماینده بانک و مردم حضور دارند و پس از صدور فیش نذورات به حساب آستان واریز می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۸۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
سمیعی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 27 مرداد 1397 - 8:23 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درسته اقای گلچین وجود اختلاف شاید برای شما غیربومیها طبیعی و حتی به سود شما باشد ولی در طولانی مدت به ضرر بافق می باشد.ولی هیزم نمودن برخی مسولین غیربومی در آتش این اختلاف کمی مرموز و بودار بنظر میرسه.
سوال من اینه که چرا مسولینی که در کنار هم در جلسات هندونه زیر بغل هم میزارن و قربون صداق هم میرن وقتی تک تک بهشون مراجعه میشه حرفشون با عملشون نمیخونه؟؟

You cannot copy content of this page