فرماندار بافق:احداث مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار مترمکعبی بافق پیگیری می شود

دسته: اخبار ویژه
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 30 مرداد 1397
احداث مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار مترمکعبی بافق پیگیری می شود

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری بافق بر اهمیت احداث مخزن ذخیره آب شهرستان تاکید و یادآور شد: پیگیر می شویم تا هر چه زودتر عملیات احداث مخزن 10 هزار مترمکعبی در بافق آغاز شود.

IMG_20180821_150308_393

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در بازدید از اداره آب و فاضلاب شهری بافق بر اهمیت احداث مخزن ذخیره آب شهرستان تاکید و یادآور شد: پیگیر می شویم تا هر چه زودتر عملیات احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی در بافق آغاز شود.

IMG_20180821_150302_243

فرماندار بافق در آستانه هفته دولت با حضور در اداره آب و فاضلاب شهری بافق ضمن دیدار و گفتگو با رییس و کارمندان از نزدیک در روند خدمات دهی و برنامه های این اداره قرار گرفت.

رییس آبفا بافق در حاشیه این بازدید به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های توسعه ای پیش رو در امر زیرساخت آب و فاضلاب شهرستان پرداخت و گفت: از جمله مهمترین پروژه های در دست اقدام بهسازی خطوط انتقال آب و ساخت بزرگترین آب شیرین کن استان در بافق با ظرفیت ۲۰۰۰ مترمکعب در روز می باشد.

احمد کارگران افزود: یکی از نیاز های اساسی شهرستان در تامین آب شرب شهروندان ساخت مخزن ۱۰ مترمکعبی می باشد.

در ادامه فرماندار بافق نیز رشد زیرساخت های اساسی بافق با توجه به روند توسعه ای شهرستان را امری ضروری عنوان کرد و گفت: پیگیر می شویم تا هر چه زودتر عملیات احداث مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی در بافق آغاز شود.

محمد زاده رحمانی افزود: با ایجاد مخازن آب با ظرفیت بالا علاوه بر ایجاد امنیت خاطر شهروندان در موضوع تامین آب، می توان گامی در جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل نیز برداشت.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page