تهیه و تبیین طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای روستاهای پایلوت شهرستان بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 1 شهریور 1397
تهیه و تبیین طرح توسعه اقتصادی و اشتغالزایی برای روستاهای پایلوت شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق، کارگروهی با حضور طالعی معاون فرماندار، پورامینی بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران ادارات، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بخشداری مرکزی بافق، کارگروهی با حضور طالعی معاون فرماندار، پورامینی بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران ادارات، دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای مربوطه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

IMG_20180823_151225_070

در ابتدای این جلسه طالعی معاون فرماندار هدف از برگزاری این جلسه را ارائه و بررسی طرح اقتصادی و اشتغالزایی روستایی دانست و افزود: با ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد این طرح برای پنج روستای باجگان،دولت آباد،شیطور،برکوئیه و بساب به صورت پایلوت و با همکاری ادارات و ارگان های ذیربط در شهرستان تهیه شده است. وی هم چنین از مزایای این طرح را توسعه و توانمندسازی روستاها در بخش های اقتصادی و اشتغالزایی، کسب درآمد پایدار و جلوگیری از مهاجرت روستائیان عنوان کرد.

IMG_20180823_151223_352

در ادامه بخشدار مرکزی ضمن اشاره به مزایای این برنامه بیان داشت: این طرح حتما باید براساس پتانسیل و ظرفیت هر روستا تهیه گردد و هم چنین قابلیت اجرایی شدن را با توجه به شرایط امروز کشور داشته باشد.

سپس امراللهی نماینده شرکت تدبیر و توسعه پرنیان به عنوان مشاور طرح به ارائه محتویات طرح مربوط به هریک از روستاها پرداخت و پس از آن مدیران ادرات، دهیاران و روسای شورای حاضر در جلسه پیشنهادات خود در این خصوص مطرح نمودند که مقرر گردید مشاور طرح نسبت به لحاظ نمودن پیشنهادات سازنده اقدام نماید.

لازم به ذکر است این طرح بعد از تصویب نهایی در کمیته برنامه ریزی شهرستان و ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرایی و عملیاتی می گردد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page