از شایعه تا واقعیت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
شنبه - 3 شهریور 1397
از شایعه تا واقعیت در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

چند روز پیش متن زیر در فضای مجازی پخش شد، از انجایی که متن ناشیانه و هدفدار تنظیم شده بود و توجه مردم را به خود جلب کرد بر ان شدیم تا صحت و سقم ان را بررسی کنیم : "توجه توجه

چند روز پیش متن زیر در فضای مجازی پخش شد، از آنجایی که متن ناشیانه و هدفدار تنظیم شده بود و توجه مردم را به خود جلب کرد بر ان شدیم تا صحت و سقم ان را بررسی کنیم :
“توجه               توجه  

توصندوقهای مسجد ابوالفضل جاده یزد پول نندازید اداره اوقاف یزد پولها را میبرن یزد خرج میکنن. آقای زعیمیان گفته هر کس هرنذری داره به مغازه مسجد بدهد ورسید تحویل بگیرد.   توهرگروهی هستید بفرستید تا کمکهای مردم خرج خودمسجدبشود.”

محمدرضا زعیمیان، متولی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) که تلاش و همت او در این مکان که از صفر شروع شده، از سال ۱۳۷۷ تا کنون بر مردم بافق مبرهن است، در این رابطه میگوید: این متن شایعه محض است و بنده چنین حرفی نزده ام، خدا هدایتشان کند که دروغ پردازی نکنند. بنظرم بعداز توافق هیئت امنا و اداره اوقاف در رابطه با نظارت اوقاف بر امورات مسجد که طبق قانون الزامی است و پس از سالها نامه نگاری ایشان محقق شد، عده ای ناراحتند و قصد تخریب دارند، بنده جواب اینها را به حضرت عباس (ع) واگذار کردم.

وی در مورد توافق هیئت امنا و اداره اوقاف گفت : نظارت ضروری و خوب است، البته اداره اوقاف قول حمایت نیزداده است و توافق کردیم که اوقاف هیچ گونه دخالتی در امورات و نذورات مسجد ، نظرات و تصمیمات هیئت امناء نداشته باشد تا مسجد روال توسعه ای و پیشرفت خود را در راستای رفاه مردم بافق و رانندگان، باقوت طی کند.

وی در مورد نحوه دریافت نذورات مسجد گفت: همچون قبل مردم میتوانند نذورات خود را در صندوقها بیندازند و اگر پول نقد نداشتند از کارتخوان مغازهها پول دریافت کنند و در صندوق بیندازند.

وی افزود:خوشبختانه مردم بافق بنده را میشناسند، بنده با مردم صادق و شفاف هستم و در کار اهل بیت مصمم . مسجد هنوز کامل نشده است و در حال ساخت دیوارهای اطراف صحن هستیم البته طرحهایی نیز برای افزایش رفاهیات مردم داریم.

زعیمیان در پایان ضمن سپاس خداوند بابت این توفیق گفت: مردم هر سوالی داشتنددر خدمتشان هستم. مردم مطمئن باشند نذوراتشان فقط در محل مسجد در راستای طرحهای عمرانی و امورات فرهنگی و جاری مسجد خرج میشود و اگر روزی مورد خاصی پیش آمد بنده حتما به مردم ولائی و اهل بیتی بافق اعلام خواهم کرد. البته در مورد این شایعه حق پیگیری و شکایت برای بنده باقی است ولی به حضرت ابوالفضل (ع) واگذار میکنم.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۱۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
مهدی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 3 شهریور 1397 - 12:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تخریب فرد یا روابط ، بزرگنمائی یا سیاه نمایی یکی از نتایج شایعه است که اگر شنونده و مخاطب دقت نکند در دام آنها گرفتار خواهد شد.

You cannot copy content of this page