پیام تبریک رئیس محترم هیئت پهلوانی بافق به مناسبت عید بزرگ سعید غدیر خم

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 8 شهریور 1397
پیام تبریک رئیس محترم هیئت پهلوانی بافق به مناسبت عید بزرگ سعید غدیر خم

در روز عيد سعيدغدير خم، بزرگترين عيدشيعيان،عزيزالله عباسيان رئيس هيئت پهلواني و زورخانه اي بافق و مشاور عالي هيئت پهلواني زورخانه اي استان يزد طي پيامي اين روز را خدمت تمام پهلوانان ، ورزشكاران پهلواني زورخانه اي تبريك گفت.

در روز عید سعیدغدیر خم، بزرگترین عیدشیعیان،عزیزالله عباسیان رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای بافق و مشاور عالی هیئت پهلوانی زورخانه ای استان یزد طی پیامی این روز را خدمت تمام پهلوانان ، ورزشکاران پهلوانی زورخانه ای تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است.
باسلام

امروز روزیست که پیامبر عظیم الشأن جهان اسلام در محل غدیر خم در میان مسلمانان حاضر که اکثرا نیز از صحابه ایشان بودند به دستور و امر خداوند متعال ماموریت خود را که همانا معرفی جانشین خود به مسلمانان بود را به مرحله اجراء دراوردند و بدین ترتیب پیامبر با این کار در نهایت، حجت را بر مسلمین تمام کردند و فرمودند هر کس که من ولی و مولای اویم بعد از من علی (ع) مولا و ولی اوست. من به عنوان کوچکترین عضو از جامعه بزرگ ورزشی این روز بزرگ و باشکوه را خدمت تمام مردم خوب و مهربان و ولایتی بافق و همچنین تمام ورزشکاران زورخانه ای وپهلوانی، اعضا محترم هیئت ریسه، مرشدان و مدیران و سایر دست اندرکاران ورزشی تبریک عرض می نمایم. امیدوارم درتمام مرحل زندگی موفق بوده و توصیه ها و سفارش های مولی علی (ع) را درکلیه مراحل زندگی بکار بندید و این را بدانید که راه رستگاری همین است. خدمت به ضعفا و مستمندان را نیز در الویت قراردهید.

باتشکر
حاج عزیزالله عباسیان بافقی


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۸۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page