مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بافق خبرداد:۱۴۸دانش آموزبافقی تحت پوشش کمیته امداد منتظر کمک های مردمی در جشن عاطفه هستند

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 13 شهریور 1397
۱۴۸دانش آموزبافقی تحت پوشش کمیته امداد منتظر کمک های مردمی در جشن عاطفه هستند

سیدرضا هاشمی پور گفت: 148دانش آموز و دانشجوی بافقی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان منتظر کمک های مردمی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.

سیدرضا هاشمی پور گفت: ۱۴۸دانش آموز و دانشجوی بافقی تحت پوشش کمیته امداد شهرستان منتظر کمک های مردمی در مراسم جشن عاطفه ها هستند.

سیدرضا هاشمی پور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بافق گفت: یکی از موضوعاتی که کمیته امداد پیگیر آن است بحث جشن عاطفه ها هست.

وی در ادامه افزود: در طول سال دو جشن ملی در این نهاد برگزار که شامل جشن نیکوکاری و جشن عاطفه ها است. جشن عاطفه ها همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و جشن نیکوکاری نیز در آغاز سال جدید برگزار می شود.

هاشمی پور در خصوص شعار امسال جشن عاطفه ها بیان داشت: جشن عاطفه های امسال با عنوان لبخندمهر بسته به مهر شما نامگذاری شده است و با همکاری آموزش وپرورش، صداو سیما و نیروی مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) بافق تصریح کرد: جشن عاطفه ها در شهرستان همزمان با سراسر کشور در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول در روزپنجشنبه ۱۵شهریور در پایگاههای سطح شهر و روزجمعه ۱۶شهریور در میعادگاه نماز جمعه با رویکرد کمک به دانش آموزان مناطق محروم و مرحله دوم نیز درروز۱۱مهرماه در سطح مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

هاشمی پور در ادامه به تعداد دانش آموزان تحت پوشش این نهاد نیز اشاره و اظهار داشت: ۱۴۱دانش آموز تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان منتظر کمک های مردم نوع دوست هستند و اقلام مورد نیاز آنها کیف، کفش، لوازم التحریر و پوشاک است. ۹نفر از این دانش آموزان در مناطق محروم سکونت و در حال ادامه تحصیل و ۷ نفر نیز دانشجو هستند. در مجموع ۱۴۸نفر منتظر کمک های مردمی هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: با هماهنگی هایی که با آموزش وپرورش انجام شده هزینه ثبت نام از این دانش آموزان نیز گرفته نخواهد شد. امیدواریم با همتی که مردم خیر شهرستان بافق در همه زمینه ها برای محرومین داشتند در جشن عاطفه ها نیز کمک رسان ما باشند تا بتوانیم تا پایان شهریور ماه به دست نیازمندان تحت پوشش این نهاد برسانیم.

هاشمی پوردرپایان گفت: همشهریان می توانند از طریق شماره حساب ۰۱۰۵۱۹۵۷۷۴۰۰۷نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

صبح بافق
انتهای پیام/


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page