شهردار بافق:روکش آسفالت لاین شرقی بلوار وحشی بافقی انجام می شود

دسته: عمومی
۲ دیدگاه
چهارشنبه - 14 شهریور 1397
روکش آسفالت لاین شرقی بلوار وحشی بافقی انجام می شود

شهردار بافق از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت لاین شرقی بلوار وحشی بافقی خبر داد و گفت: این پروژه با هدف تامین رفاه حال شهروندان اجرا می شود.

شهردار بافق از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت لاین شرقی بلوار وحشی بافقی خبر داد و گفت: این پروژه با هدف تامین رفاه حال شهروندان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده، بازه زمانی اجرای روکش این مسیر را سه روز اعلام کرد و افزود: روکش این لاین ۱۵ لغایت ۱۷ شهریور ماه جاری انجام و به اتمام می رسد.

وی مساحت اجرای طرح روکش لاین شرقی بلوار وحشی بافقی را ۱۰ هزار متر مربع عنوان و بیان کرد: این طرح به خاطر فرسودگی آسفالت کنونی با آهنگی پر شتاب اجرا می شود.

شهردار بافق گفت: هزینه اجرای این پروژه ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تامین شده است.

نوروززاده در پایان به محدویت های ترافیکی حین انجام روکش اشاره و از صبوری و سعه صدر مردم خونگرم شهر بافق، رانندگان ، مسافران و رهگذران قدردانی کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 15 شهریور 1397 - 5:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

بهتره این خبر رو یک گوشه ای نگه دارید تا بعدا عوامل شهر یکبار یادشون نیاد که برای این خیابون فاضلاب نکشیدند و دوباره اسفات باید کنده بشه

مجید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 17 شهریور 1397 - 2:31 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و خدا قوت به جناب آقای نوروززاده شهردار محترم . واقعا دست مریضا این کارتون واقعا عالیه . این خیابون ها واقعا دیگه آسفالتش داغون شده . اجرکم عند الله

You cannot copy content of this page