برگزاری نشست هم اندیشی مسئولان و کمیته های ۸۲ گانه هیئت ورزشهای همگانی استان یزد

دسته: ورزشی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 18 شهریور 1397

IMG_20180909_205928_435

IMG_20180909_205925_674

⭕️ نشست هم اندیشی مسئولان کمیته های ۸۲ گانه هیئت ورزشهای همگانی استان یزد با حضور مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، امیرعظیم صحت مند و سیدحسین سیدعربی، رئیس و نایب رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان یزد، مائده سعیدی، نایب رئیبس بانوان هیئت ورزشهای همگانی استان یزد، روسای اداره ورزش و هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد، مسئولانی از صداوسیمای مرکز یزد و نیز مسئولان کمیته های هیئت ورزشهای همگانی استان یزد، صبح امروز ۱۸ شهریور ماه در تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.

IMG_20180909_205920_672

⭕️ مسعود شریعتی مدیر کل وززش و جوانان استان یزد، در این نشست در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در نظر مسئولان عالی رتبه کشور ادامه داد: در راستای اهداف عالی وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی در استان یزد رشد قابل توجه ای داشته است به گونه ای که استان یزد جزو سه رده اول کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: همه فدراسیونهای ورزشی کشور، موظف به کمک به توسعه ورزش همگانی شده اند و هیئت های شهرستانی می توانند در این راه پیشقدم باشند و با معرفی ورزشهای مفرح و جدید مردم را هرچه بیشتر به ورزش سوق دهند.

⭕️ شریعتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قانون پنجم توسعه کشور گفت: خوشبختانه در قانون پنجم توسعه ورزش به خوبی دیده شده است و شرکت ها و کارخانجات می توانند از مالیات خود در ورزش هزینه کنند.

⭕️ در این گردهمایی که با هدف معرفی بیشتر کمیته های متناظر هیئت ورزشهای همگانی استان و نیز بررسی مشکلات هیئتهای شهرستان های یزد برگزار شد، مسئولان کمیته های فریزبی، ورزش در آب، یوگا، لیوان چینی، مکعب روبیک، روپایی، بزرگسالان، آمادگی جسمانی، فوتبال حبابی، یوگا در آب، بازیها و ورزش کودکان، حرکات اصلاحی ورزشی، ایروکامبت، کلیتینس، گردشگری ورزشی، ورزش در طبیعت، داژبال، بازیهای فکری، فیوژن در مورد ورزشهای این کمیته توضیحاتی ارائه نمودند.

⭕️ در ادامه این جلسه کتاب هایی با محوریت تحول ورزش همگانی توسط دکتر جسن نقی زاده، مسئول کمیته تحول، تعالی و آینده نگری ورزش همگانی استان تدریس شد.
⭕️ در ادامه همچنین با حضور مسئولان ورزش استان از اعضای تیمهای لیوان چینی و فوتبال حبابی که موفق به رتبه های سومی و دومی تیمی در مسابقات کشوری شده بودند، با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

⭕️ در خلال این نشست حکم محمد صادق خواجه ای به عنوان اولین مسئول کمیته هنرمندان و امین سامعی به عنوان دبیر جدید هیئت ورزشهای همگانی استان یزد به ایشان اهدا شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page