نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با ارگان های حمایتی و آموزشی

دسته: اجتماعی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 19 شهریور 1397
نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با ارگان های حمایتی و آموزشی

نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)و رییس اداره بهزیستی با محوریت آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم هماهنگی ارگان های حمایتی و آموزشی برگزار شد.

IMG_20180910_003237_045

IMG_20180910_003232_135

نشست هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان بافق با حضور مدیر آموزش و پرورش، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)و رییس اداره بهزیستی
با محوریت آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم هماهنگی ارگان های حمایتی و آموزشی برگزار شد.

این جلسه با حضور دستگاههای حمایتی و آموزشی در محل دفتر مجمع خیرین و با هدف هماهنگی در توزیع لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند و رسیدگی به سایر مشکلات آموزشی و تغدیه ای قشر آسیب پذیر جامعه انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانوادگی و روحی و روانی دانش آموزان از طریق بکارگیری مشاوران کارآمد تاکید کرد و خواستار همکاری و حمایت از مجمع خیرین در این زمینه شد که مورد استقبال هیئت مدیره مجمع خیرین قرار گرفت .

موضوع دیگری که توسط مدیرعامل مجمع خیرین اعلام شد راه اندازی کلینیک مشاوره توسط یکی از موسسات خیریه شهرستان با اولویت پوشش دادن خانواده های نیازمند بود که در حال پیگیری است .

در پایان جلسه تمام حضار بر لزوم هماهنگی امور خیریه و همسو شدن موسسات و خیرین جهت عدم تداخل و اجرای عدالت در توزیع تأکید کردند و مقرر شد آموزش وپرورش و مدارس در طول سال با موسسات خیریه برای تسریع در رفع مشکلات دانش آموزان نیازمند همکاری لازم را داشته باشد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page