قدردانی دهیاران و شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرستان بافق از رییس اداره منابع طبیعی

دسته: محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 20 شهریور 1397

۵۰۰

دهیاران و شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرستان بافق با اهداء لوح ضمن تبریک هفته دولت از زحمات و تلاش های بی وقفه رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق تقدیر و تشکر کردند.

متن این لوح بدین شرح است:

 

سرور گرامی جناب آقای مهندس کمال کریمی

ریاست محترم اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق

هفته نخست شهریور ماه به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه ی انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است، تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه مسئولین اجرایی و کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

بدون شک اقدامات و فعالیت های انجام شده در دولت محترم مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی به خدمت گزاری مشغولند.

به مصداق حدیث شریف: من لم یشکر مخلوق لم یشکر الخالق ضمن تبریک هفته دولت به حضرتعالی و قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه شما در امر خدمت رسانی به مردم محروم منطقه، آرزوی سلامتی و سعادت برای شما بزرگوار و دیگر همکاران در آن مجموعه را داریم و خالصانه تلاش مسئولان در خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه به مردم شریف و فهیم شهر را ارج می نهیم امید است در پناه حق همچنان نسبت به امور مردمی دلسوز و در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سربلند باشید.

دهیاران و شوراهای اسلامی دوره پنجم شهرستان بافق


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page