رئیس شورای اسلامی شهر بافق:معاون سیاسی استانداری برای تعیین مرزهای جغرافیای بافق اردکان حاضر به تشکیل جلسه نمی شود

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
چهارشنبه - 28 شهریور 1397
معاون سیاسی استانداری برای تعیین مرزهای جغرافیای بافق اردکان حاضر به تشکیل جلسه نمی شود

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: معاون سیاسی استانداری حاضر به تشکیل جلسه در رابطه با تعیین مرزهای جغرافیایی بافق اردکان نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق گفت: معاون سیاسی استانداری حاضر به تشکیل جلسه در رابطه با تعیین مرزهای جغرافیایی بافق اردکان نیست.

حسن محمدی در بیست و سومین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با بیان اینکه مدارک و مستندات موثق به استانداری ارائه شده است اظهار داشت: علیرغم دستور استاندار، طالبی حاضر به تشکیل جلسه نیست.

وی افزود: ۷۵۰ کیلومتر از منابع آبی و معدنی شهرستان با رانت بازی و ترفند وجه قانونی گرفته است.

محمدی با بیان اینکه مردم روزانه این موضوع را پیگیری می کنند تصریح کرد:باید بگونه ای به خواسته بحق مردم رسیدگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیرامون اخذ مجوز منطقه ویژه اقتصادی برای شهرستان عنوان کرد:بافق جای توسعه بیش از این را دارد و می تواند به یکی از مناطق آزاد تبدیل شود.

محمدی با اشاره به اینکه براساس نظریه کارشناسی بافق می توانست از گمرک بهره مند شود خاطر نشان کرد: اما لابی گری موجب تعطیلی آن گردید.

وی همچنین با بیان اینکه شهرستان از ظرفیت قرارگیری در پنج راه ریلی کشور برخوردار است تصریح کرد:این پتانسیل در ایران کم نظیر بوده و بهترین جایگاه برای اجرای طرح های برنامه ششم دولت( لجستیکی)، شهرستان بافق است.

نماینده مردم در شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه شاهد کلنگ زنی طرح ها در بافق و اجرایی شدن در دیگر شهرستان های استان هستیم یادآور شد: در کشور از هشت طرح فولاد فقط فولاد بافق به بخش خصوصی واگذار شد.

وی ادامه داد:بیش از نیم قرن از منابع معدنی بدون ایجاد اشتغال پایدار استفاده می شود.

محمدی با اشاره به اینکه شهرهای اطراف بافق از جمله زرند و اردکان در قبال منابع غنی از احداث چندین کارخانه فولادی بهره مند شده اند گفت: سرانه ارزش افزوده به شهرداری این شهرها برای هر نفر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اما در بافق سرانه هر نفر ۴۵۰ هزار تومان است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق اشاره ای نیز به احداث کارخانجات تعمیرات لکوموتیو در سال ۶۸ کرد و یادآور شد:علیرغم چندین مصوبه در رابطه توسعه تعمیرات اساس متاسفانه این فعالیت تنزل پیدا کرده است.
سال ۷۲ بیش از هشت نوع دیزل در بافق سرویس دهی میشد که هم اکنون به یک نوع رسیده است.

محمدی ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار بافق عنوان کرد:مسوولین استان با نگاه ویژه طرح های شهرستان را پیگیری کنند.

وی نیاز اساسی بافق را ایجاد شهرک ریلی کشور دانست و بیان کرد:با توجه به آلودگی های زیاد در تهران کارخانه تعمیرات لکوموتیو همانند قارچ راه اندازی می شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان بافق همچنین با اشاره به اینکه قریب به ۴ سال است که مجوز پهنه غذایی برای بافق در حال صادر شدن است تصریح کرد: آنقدر برای صدور مجوز وقت تلف می شود که طرح ها یا روی زمین می ماند یا اینکه در شهرستان های دیگر اجرایی می شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹۰
برچسب ها:
دیدگاه ها
عباسی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 28 شهریور 1397 - 5:23 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

جانا سخن از زبان ما می گویی .احسنت خدا خیرت بده

You cannot copy content of this page