رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق :درخواست پرداخت دو درصد فروش معادن به گوشه قبا برخی از مدیران معادن بر می خورد

دسته: اخبار ویژه
۲ دیدگاه
یکشنبه - 8 مهر 1397
درخواست پرداخت دو درصد فروش معادن به گوشه قبا برخی از مدیران معادن بر می خورد

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت : درخواست پرداخت دو درصد فروش معادن به گوشه قبای برخی از مدیران معادن بر می خورد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق گفت : درخواست پرداخت دو درصد فروش معادن به گوشه قبای برخی از مدیران معادن بر می خورد.

محمد رنجبر در مراسم تجلیل از پاکبانان و کارکنان شهرداری که در ایام تاسوعا و عاشورا و همچنین هفته دولت به ارائه خدمات پرداختند ضمن عرض خدا قوت با اشاره به اینکه شهرداری ممر دیگری جز معادن ندارد اظهار داشت:طبق مصوبه هیات دولت و تایید دیوان محاسبات کلیه معادن ملزم به پرداخت دو درصد ازفروش سنگ خود به شهر هستند.

رنجبر افزود: همانطوری که در پرداخت مالیات اقدام به موقع انجام می دهند پیرامون پرداخت بی بهانه دو درصد از فروش محصولات خود که حق شهروندان است باید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت دو درصد عوارض باعث روانتر شدن خدمات و بهره مندی شهروندان می شود عنوان کرد:قانون به تمامی معادن ابلاغ و در پی انتخاب حسابرسی برای مشخص شدن میزان بدهی معادن بابت دو درصد هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بافق همچنین با بیان اینکه شورای اسلامی پیگیر تامین بودجه برای اجرای طرح های خود است تصریح کرد: امیدوارم تکرار موضوع سبب شود تا مدیران معادن در پرداخت دو درصد تدبیری اساسی بیندیشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش آمار و توسعه شهری بافق گفت: عملکرد شهرداری با توجه به محدودیت بودجه و امکانات قابل قبول است.

رنجبر همچنین بر امنیت شغلی کارگران و حمایت بیش از پیش آنان تاکید کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۱۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مهر 1397 - 10:01 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همانطور که وقتی همین مدیران معدنی در جلسه میگن شهرداری و شورا گزارش عملکرد و بیلان مالی بده به شما بر میخوره
اصلا یه سوال چرا هزینه های عمرانی تو بافق در هر زمینه ای نسبت به شهرهای دیگه خیلی بالاتره مثلا واسه یه آب نمای پکسنی ۴۰۰ میلیون تومان خرج بر میداره.کاش یکی بیاد دقیقا حساب کتاب کنه ببینه یهو خزانه شهرداری سوراخ نباشه …..

منتظر این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 8 مهر 1397 - 5:48 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام دوست عزیز بافقی
شهرداری هرشش ماه گزارش کاملی از میزان درآمد وبودجه وهزینه ها را مطابق قانون به اطلاع وزارت کشور ودستگاههای نظارتی ارسال می کند مضاف براینکه سازمان بازرسی نیز هرازچند گاهی درشهرداری چهل روز خیمه می زند وتمام اسناد ومدارک رابطور کامل بررسی می کند
ولی متاسفانه معدن که بخشی ازسهامش واگذارشده ودولتی نیستندنه سازمان بازرسی ونه دیوان محاسبات هیچکدام طی شش ،هفت سال اخیر ورود نکرده اند ونیاز است از سوی مجلس شورای اسلامی برنامه تحقیق وتفحص گذاشته شود که انتظار مردم شریف بافق هم همین است
شما خیلی نگران خزانه شهرداری نباشید

You cannot copy content of this page