نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی :انتقاد شدید صباغیان از مسوولین حوزه بهداشت ابرکوه

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 24 مهر 1397
انتقاد شدید صباغیان از مسوولین حوزه بهداشت ابرکوه

محمدرضا صباغیان بافقی از مسوولین حوزه بهداشت شهرستان ابرکوه پیرامون عدم پیگیری موارد صورتجلسه های قبل و دستور وزیر شدیدا انتقاد کرد.

IMG_20181016_095025_612

محمدرضا صباغیان بافقی از مسوولین حوزه بهداشت شهرستان ابرکوه پیرامون عدم پیگیری موارد صورتجلسه های قبل و دستور وزیر شدیدا انتقاد کرد.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی در چهارمین جلسه مشترک با مسوولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد که با حضور استاندار نیز برگزار شد ضمن تشکر از حضور مسوولین استان و شهرستان ابرکوه گفت:امیدی به برگزاری چنین جلساتی نیست.

IMG_20181016_095021_082

وی افزود: رییس بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت یک بند از چهار صورتجلسه گذشته را حتی مروری کوتاه نکرده اند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه سرنوشت این صورتجلسه همانند موارد قبل خواهد بود تصریح کرد: مدام از کمبود اعتبارات و تجهیزات سخن گفته می شود اما مصوبات پیگیری نمی شود.

IMG_20181016_095018_910

نماینده مردم ابرکوه با بیان اینکه دور هم نشستن و درد و دل کردن مشکلی از مردم دوا نمی کند خاطر نشان کرد:جلسه ۱۰/۳/۹۶ در خصوص انعقاد قرارداد سه جانبه خرید سی تی اسکن، صورتجلسه ۲۹/۱۰/۹۵ در رابطه با تامین متخصص ارتوپدی است که همین امروز بیمارستان ارتوپد ندارد.

صباغیان ادامه داد:در تاریخ ۱۰/۳/۹۳ تکمیل فاز اول بیمارستان مطرح شده اما هیچ پیگیری انجام نشده است.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با اشاره به اینکه صورتجلسه های قبل مرور و افراد و مسوول پیگیری مشخص شوند عنوان کرد: در حال حاضر روزانه ۶۵ نفر برای ارتوپدی به یزد مراجعه می کنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: چشم را بر روی مشکلات مردم نبندیم.
چنانچه شرایط فراهم شود مسائل نیز به دنبال آن رفع می گردد و اگر می خواهیم کار انجام گیرد صورتجلسه ها مدام پیگیری شود.

وی همچنین گفت: چرا متخصصین مرکز استان نباید یک یا دو روز برای درمان مردم به مناطق محروم بیایند؟!!!

صباغیان به اشاره به دستورات اخذ شده وزیر بهداشت برای شهرستان ابرکوه بیان کرد: در خصوص تامین پزشک متخصص، خرید دستگاه سی تی اسکن، تجهیز بیمارستان خاتم الانبیا و… دستور مستقیم وزیر به مسوولین بهداشت استان ارسال شده اما در حال حاضر هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پایان جلسه خواستار توجه بیش از پیش مسوولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان ابرکوه پیرامون بندهای صورتجلسات شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۲۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page