مشکلات حوزه اقتصادی کشور،ماموریت های پلیس را مضاعف کرده

دسته: نماینده مردم بافق در مجلس
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 25 مهر 1397

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با بیان اینکه پلیس در سال های اخیر علی رغم مشکلات زیاد اقدامات خوبی را برای حفظ امنیت انجام داده است، گفت: ما نمایندگان مجلس انعکاس دهنده و پیگیر رفع مشکلات ناجا هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “محمدرضا صباغیان” در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی در برقراری و حفظ نظم و امنیت مطلوب در سطح استان قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان های بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی از جرایم و آسیب های اجتماعی متاثر از نابسامانی ها و مشکلات حوزه اقتصادی کشور، افزایش یافته که این موضوع ماموریت های پلیس را مضاعف کرده است.

صباغیان با بیان اینکه پلیس در سال های اخیر علیرغم وجود مشکلات زیاد اقدامات خوبی را برای حفظ امنیت انجام داده است، گفت: ما نمایندگان مجلس انعکاس دهنده و پیگیر رفع مشکلات ناجا هستیم.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور با بیان اینکه قانونگذاری و نظارت، یکی از وظایف اساسی نمایندگان مجلس است، خاطرنشان کرد: فرماندهان ناجا هرگونه ایرادات قانونی و مشکلات کاری که پیش روی پلیس است را به نمایندگان مجلس جهت پیگیری و حل آن ارجاع دهند.

وی بیان کرد : پلیس باید به عنوان نیروهای حافظ نظم و امنیت جامعه؛ آمارهای جرایم و آسیب های اجتماعی را به مسئولان استانی و کشوری گزارش کند تا با برنامه ریزی مناسب برای راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بروز جرایم در سطح جامعه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان های بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم و در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه پلیس در بسیاری از قضایا مظلوم است، خاطرنشان کرد: بسیاری از ساختارهای نامعقول در امور باید تغییر کند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page