مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد :آغاز عملیات آسفالت ۸ کیلومترباقیمانده محوریزد-بافق

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
شنبه - 28 مهر 1397
آغاز عملیات آسفالت ۸ کیلومترباقیمانده محوریزد-بافق

دکتر نقصان محمدی گفت : عملیات آسفالت ۸ کیلومتر باقیمانده بزرگراه یزد - بافق آغازشده و پیمانکار پروژه باقوت در حال انجام این عملیات راهسازی می باشد.

دکتر نقصان محمدی گفت : عملیات آسفالت ۸ کیلومتر باقیمانده بزرگراه یزد – بافق آغازشده و پیمانکار پروژه باقوت در حال انجام این عملیات راهسازی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد بزرگراه یزد- بافق از جمله پروژه های مهم اداره کل راه و شهر سازی استان می باشد که تاکنون ۹۸ کیلومتر آن مورد بهره برداری قرار گرفته که از این مقدار ۹ کیلومتر آن به صورت دو باند رفت و برگشت احداث شده و عبور و مرور بر روی این محور در حال انجام است.

این محور با توجه به موقعیت معدنی منطقه از جمله محورهای پر ترافیک محسوب می شود و ساخت این محور از جمله پروژه های اهمیت دار استان است.

دکتر نقصان محمدی با اشاره به حجم ترافیک این محور گفت : بزرگراه یزد بافق ازجمله پروژه های مورد تاکید این اداره کل ومقامات استان بوده که با توجه به موقعیت منطقه و حجم تردد بر روی این محور مورد توجه ویژه قرار گرفت و به امید خدا تاکنون ۹۸کیلومتر به بهره برداری رسیده و امیدواریم با اتمام عملیات آسفالت ۸ کیلو متر باقیمانده ، پرونده این پروژه بسته شودو کل محور به بهره برداری برسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه این گفتگو اظهار امیدواری کرد بزرگراه یزد بافق یک محور مواصلاتی امن و ایمن برای مردم منطقه بویژه مردم شریف بافق وبهاباد باشد تا بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این محور سفر کنند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 30 مهر 1397 - 4:19 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام ضمن دستمریزاد به جناب اقای دکتر نقصان محمدی وهمه ی دلسوزان وتلاشگران بویژه کارگران دراین بزرگراه که انصافا سنگ تموم گذاشتند وتلاش کردند تاراحتی وامنیت رانندگی مردم درجاده تضمین گردد هرچند که چندین سال این پروژه طول کشید که برای بافق وبافقیها امری طبیعی بوده ومیباشد باید از همه کسانی که به هرنحوی درپیشرفت واتمام این بزرگراه نقش داشتند تقدیروتشکر نمود بویژه فرماندار عزیز که یک لحظه این بزرگراه مهم رافراموش نکرد و تنها دغدغه ای اصلی که این مرد بزرگ را رنج میداد ومیدهدهمین جاده یزد بافق هست انشاالله به یاری پروردگار این چند کیلومتر باقیمانده هم به اتمام برسد تاهم مردم وهم مسوولین محترم شهر ازنگرانی دربیایند و برای پیشرفت این شهر پروژه دیگری را آغازکنند انشاالله توفیق هرچه بیشتر شما عزیزان مسوول را ازخداوند منان خواهانم

You cannot copy content of this page