دیدار مدیر آموزش و پرورش بافق با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 28 مهر 1397
دیدار مدیر آموزش و پرورش بافق با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ مدیر و معاونین آموزش و پرورش بافق جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب دکتر رحیمی به سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، با حضور در دفتر محل کار ایشان با وی دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بافق ؛ مدیر و معاونین آموزش و پرورش بافق جهت عرض تبریک به مناسبت انتصاب رحیمی به سمت مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، با حضور در دفتر محل کار با وی دیدار و گفتگو کردند .

IMG_20181020_135144_754

در ابتدای این دیدار ، قاسم زاده مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از خدمات ارزنده عسکری ، انتصاب دکتر رحیمی را به سمت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی تبریک گفت و به تشریح وضعیت مجموعه آموزش و پرورش بافق پرداخت .

IMG_20181020_135145_438

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و مساعدت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ، گام موثری در پیشرفت و تعالی دانش آموزان این شهرستان برداشته شود.

رحیمی مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی گفت : بی تردید آموزش و پرورش به عنوان نهادی تاثیرگذار در جامعه مطرح است و یکی از محورهای توسعه هر شهرستان فرهنگ آموزش است و ابراز امیدواری کرد روز به روز شاهد پیشرفت در حوزه آموزش و پرورش باشیم . ایشان ایجاد انگیزه در بین معلمان و دانش آموزان را برای تربیت نیروی انسانی کارآمد خواستار شد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 29 مهر 1397 - 9:22 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سرباز معلم و مربی بیکار تو خونه نشسته و اونوقت شما معلم بازنشسته میارید سرکار؟اونوقت ادعاتون هم میشه که تربیت نیروی انسانی و..ما را چی فرض کردید؟…..

You cannot copy content of this page