خبرهای خوش برای اعضای شرکت تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

دسته: عمومی
یک دیدگاه
چهارشنبه - 2 آبان 1397
خبرهای خوش برای اعضای شرکت تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق گفت: در آینده نه چندان دور اعضای شرکت به قید قرعه در سه منطقه زمین دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق گفت: در آینده نه چندان دور اعضای شرکت به قید قرعه در سه منطقه زمین دریافت خواهند کرد.

علی محمد خواجه مبارکه اظهار داشت: زمین در دو منطقه بافق و یک منطقه در یزد به اعضا واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه محل قرارگیری زمین در یزد مابین میدان امام علی و امام حسین می باشد تصریح کرد: مراحل تحویل زمین با شهرداری یزد انجام شده است.

وی از واگذاری ۲۰۰ هکتار زمین دیگر در جنب میدان باقرآباد خبر داد و خاطر نشان کرد:زمین های این محل به عنوان مجتمع گردشگری واگذار می شود.
مشاور کارهایی اولیه طراحی و مطالعات اولیه را انجام داده است.

خواجه مبارکه به منطقه سوم واگذاری زمین در شهرک آهنشهر اشاره کرد و گفت:زمین های محل پیست موتور سواری با ۷ و نیم هکتار برای آپارتمان سازی مدنظر قرار گرفته که مراحل قیمت گذاری توسط شرکت سنگ آهن را می گذارند.

مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق زمان واگذاری زمین ها را تا آخر سالجاری با برآورد قیمت عنوان کرد.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر عضو شرکت هستند خاطر نشان کرد: از این میزان هزار و هفتصد نفر زمین دریافت کرده اند.

خواجه مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه در حال حاضر عضوگیری نیز صورت می گیرد گفت: از دو سال گذشته این کار متوقف شده و در سال ۹۴ رقم عضو شدن یک میلیون و نهصد میلیون تومان بود که در حال حاضر چنانچه مجمع مصوب کند عضوگیری با مبلغ بالای ۳ میلیون تومان انجام می شود.

وی در پاسخ به اینکه هتل آرمان فروخته شده است متذکر شد: آرمان با ناخالصی ۲۰ میلیارد تومان فروخته شده که پس از کسر بدهی ، شارژ و… ۱۸ میلیارد تومان به حساب شرکت واریز که از این مقدار زمین یزد با قیمت ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۴۵
برچسب ها:
دیدگاه ها
تیزبین این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 2 آبان 1397 - 2:35 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

خدابخیر کنه. باز چه خوابی برای پول مردم دیدن. اگر شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن خیلی عرضه دارد تکلیف زمینهای پردیس را مشخص کند. درخصوص زمینهای پردیس مسایلی وجود دارد که جرات باین کردنش را ندارند.

You cannot copy content of this page