شهردار بافق گفت :شروع پروژه بهسازی معابر محدوده های هدف بازآفرینی

دسته: عمومی
یک دیدگاه
یکشنبه - 6 آبان 1397
شروع پروژه بهسازی معابر محدوده های هدف بازآفرینی

شهردار بافق از شروع پروژه بهسازی معابر محدوده های هدف در قالب ستاد بازآفرینی محلات شهر خبر داد.

IMG_20181028_120654_053

شهردار بافق از شروع پروژه بهسازی معابر محدوده های هدف در قالب ستاد بازآفرینی محلات شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، سید علی نوروززاده شروع این پروژه را کوچه مسجد حجت (عج)اعلام کرد و افزود: مساحت اجرای این پروژه ۵۵۰۰ متر مربع می باشد که طی ۵ روز انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به حفارهای متعدد شرکت های خدمات رسان و فرسودگی آسفالت این محور همچنین وجود چندین آموزشگاه و مسجد این پروژه انجام شد.

نوروززاده اعتبار فاز اول بهسازی معابر در حوزه ستاد مذکور را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد که مشترکا از محل اعتبارات شهرداری و ستاد مذکور می باشد.

شهردار بافق همچنین به ساماندهی آسفالت خیابان موجود در پشت ورزشگاه تختی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع اشاره کرد و گفت: آسفالت این خیابان به دلیل فرسودگی به صورت کامل جمع گردیده و در حال زیرسازی مجدد جهت اجرای آسفالت می باشد.

نوروززاده هزینه زیر سازی و آسفالت خیابان فوق را ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و تصریح کرد: این مبلغ از محل اعتبارات عمرانی شهرداری بافق تامین و هزینه خواهد شد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
میمندی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 6 آبان 1397 - 12:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

همچنین آسفالت کوچه حجت کوچه کلوپ و گلزاری انجام شد و همان شب به وضف افتضاحی اول کوچه گلزاری لوله ها ترکید تمام کوچه را آب برداشت باز کنده کاری شروع شد گودالی روی آسفالت ها کندند و با کپه ای خاک پر کردند و صحنه ای زشت به وجود آوردند حالا اینها به کنار قرار است تا یکی دو ماد دیگر برای فاضلاب تمتم این آسفالت ها کنده شود

You cannot copy content of this page