دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق با فرزندان شاهد شاغل در شرکت

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 6 آبان 1397
دیدار مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق با فرزندان شاهد شاغل در شرکت

در آستانه فرارسیدن اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

۲۰۱۸-۱۰-۲۸ ۲۱.۵۶.۰۷

در آستانه فرارسیدن اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت؛ در آستانه فرارسیدن اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار و گفتگو کرد.دراین نشست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق، مدیرروابط عمومی، مدیرحراست و مدیر حوزه مدیرعامل حضور داشتند.

علی اکبر رحیمی بافقی در دیدار فرزندان شاهد شاغل در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: بی تردید پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مرهون جانفشانی و ایثارگری بزرگمردانی همچون پدران شما است.

وی بیان کرد: امروز خرسندم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم در جمع شما یادگاران ایثارگر هشت سال دفاع مقدس باشم و خدا را شاکرم که خادم فرزندانی همچون شاهد در این شرکت هستم.

وی در ابتدای برنامه از حاضرین در جلسه خواست تا به معرفی خود و پدران شهید و محل و تاریخ شهادت آن بزرگواران خود بپردازند.

رحیمی بافقی در ادامه ضمن تسلیت ایام اربعین سید و سالار شهیدان و ایام حزن و اندوه رحلت رسول اکرم(ص) و سبط نبی اکرم امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت هشتمین خورشید عالم تاب آسمان امامت و ولایت گفت: داشتن فرزندانی پاک و خدمتگزار به نظام جمهوری اسلامی ثمره جانفشانی پدران شما است.

رحیمی بافقی عنوان کرد: شهدا بزرگ مردانی هستند که با ایمان راسخ برای آرمان خود با خدا معامله کردند و دل به دنیا نبستند.

وی افزود: شهدا روزی که رفتند کوچکترین نگاهی و توجهی به پشت سرشان نداشتند و اگر آنها به دنبال زندگی دنیوی بودند وضع امروزشان در دنیای امروز بهتر از برخی ها بود ولی آنها تقوای الهی پیشه کردند و در مسیر الی الله گام نهادند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق خاطر نشان کرد: شما باید ادامه دهنده راه و مسیر پدران تان باشید و آنها را الگو و سرمشق خود قرار دهید.

دکتر رحیمی اظهار داشت: شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق نقش بسزایی در کشور داشتند چرا که هم در خط مقدم جبهه ها به عنوان یک رزمنده در یک جنگ نابرابر فعالیت می جنگیدند و از سوی دیگر در جبهه تولید نمی گذاشتند چرخه اقتصادی و تولید سنگ آهن لحظه ای متوقف شود و این نشان از روحیه ایثار و جهادی پدران شما داشته است.

رحیمی افزود: شما به عنوان یادگاران شهدا باید بدانید رفتار؛ تعهد و کارکردن فرزند شهدا باید الگو و نمونه ای برای کارکنان دیگر باشد چرا که شما بهتر از آنها می دانید که برای این نظام و انقلاب چه خون هایی ریخته شده است و انتظاری که از شما می رود بسی بیشتر از دیگران است.
مدیریت شرکت سنگ آهن مرکزی بافق همواره خود را در کنار جامعه ایثارگران و خانواده شما میداند چرا که ما به خون شهدا مدیون هستیم.

وی در ادامه یادآور شد: مهمترین موضوعی که در حال حاضر کشور با آن دست و پنجه نرم میکند تهاجم اقتصادی است.امروز دشمنان نظام از هرگونه حربه ای برای سست کردن اقتصاد کشور استفاده می کنند.

در دوران جنگ پدران شما به ولی امر زمان خود لبیک گفتند و امروز شما عزیزان سربازان جهاد اقتصادی هستید.

قبول داریم که ناآگاهانی در داخل کشور نیز فضای اقتصادی کشور را آلوده و مسموم کرده اند اما نمی گذاریم به اهداف شوم شان برسند.

رحیمی بافقی در ادامه عنوان کرد: تهاجم اقتصادی شهر بافق را هم مورد هجمه قرارداده است. من ۳۵ سال از وطنم دور بوده ام اما امروز شرایطی فراهم شده است که برای فرزندان شهرم با تمام وجود وارد عرصه شوم.

امروز حیات بافق وابسته به شرکت سنگ آهن مرکزی بافق می باشد. شهر بافق در تمامی موارد به نوعی به شرکت سنگ آهن مرکزی وابسته است. در امر بهداشت و درمان و سلامت نمونه ای کوچکی از آن است که دکتر حبیبیان بیان داشتند.

وی گفت: امروز باید با تلاش و جدیت شما بزرگواران شرکت را از یک شرکت معدنی به شرکت صنعتی و معدنی تبدیل کنیم.

وی از فرزندان شاهد خواست: مواظب بعضی از شیطنت ها در فضای مجازی باشند و گاها دوستان به مطالبی که به نوعی به شهر و آینده آن آسیب می زند را انتشار ندهند.
در زمان مدیریت محمد جواد عسکری برای شرکت سنگ آهن مرکزی بافق زحمات بسیاری کشیده شده است اگر امروز کوه آهن تبدیل به گودالی عمیق شده است و نیاکان ما پشتشان به آن گرم بود امروز ما پشتمان به مدیریت صندوق فولاد کشور گرم است که نخواهند گذاشت حقی از این مردم پایمال شود.
در زمان مدیریت آنومالی D19 به صورت پنجاه پنجاه به دو شرکت سنگ آهن مرکزی و معدن چادرملو جهت بهره برداری واگذار شده است اما امروز شیطنت بعضی از عوامل باعث شده است که چشم طمع به این پروژه عظیم که حق این دو شرکت معدنی است دوخته شود.

ذخیره معدنی D19 حق مسلم شرکت سنگ آهن مرکزی بافق می باشد و ما در این موضوع کوتاه نخواهیم آمد وآینده شرکت تا حدودی به این معدن وابسته است.

۲۰۱۸-۱۰-۲۸ ۲۱.۵۵.۰۳

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق تاکید کرد: من امروز نیاز به یاری شما فرزندان شاهد دارم و حمایتهای شما برای من بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی افزود: شرکت سنگ آهن امروز بحثی به نام خام فروشی ندارد و راه اندازی کارخانجات جوار معدنی نیاز به خوراک دارد که با موضوع اشتغال جوانان شهرمان حل خواهد شد.

رحیمی اظهار داشت: من به آینده امیدوارم در شرکت نیروهای توانمندی وجود دارند.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در پایان اذعان داشت: با همدلی و حمایت های امام جمعه محترم، نماینده بومی شهرستان ، مسئولین و به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی؛ آینده شرکت روشن خواهد بود و خواستن توانستن می باشد.

در ادامه مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن ضمن تقدیر و تشکر از لطف و مرحمت مدیریت شرکت به جامعه شاهد و ایثارگر اظهار داشت : ایثارگران قطعا پشتیبان و حامی مدیریت شرکت هستند و با عنایت حق تعالی تا آخرین منزل و رسیدن به اهداف هوشمندانه دکتر رحیمی، ایشان را همراهی خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد کوته فکران ، هر چند در اقلیت هستند ، راه روشن مدیریت در پروسه صنعتی کردن بافق را سد نمایند .

مدیر روابط عمومی شرکت اضافه کرد: بافق پس از نیم قرن اکنون و در یک دهه گذشته حقوق حقه خود و اهلش را با می ستاند و آنچه در دوران مرحوم مهندس دهستانی با جرات و جسارت شروع و در دوران مدیریت طلایی مهندس عسکری استمرار داشته ، اکنون با نگاه دقیق و اراده مستحکم دکتر رحیمی می رود تا این زورق امید بافق به ساحل نیک نامی و نتیجه درخشان برسد و فرزندان شاهد و مجموعه ایثارگران شاغل در شرکت این مدیر ارزشی و توانمند را با صلابت هر جه تمامتر حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵۸
برچسب ها:

You cannot copy content of this page