اخذ تاییدیه کدپستی مراجعین به مراکز دولتی از ملزومات اداره پست

دسته: عمومی
یک دیدگاه
دوشنبه - 7 آبان 1397

به منظور تسهیل امور پستی مراجعین به برخی از مراکز دولتی، نشستی با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بافق و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان در دفتر رئیس اداره پست شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “کریمی فرد” رئیس اداره پست شهرستان بافق در نشستی که با حضور سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولان انتظامی در دفتر کارشناسان برگزار شد، هدف از برگزاری جلسه را تسهیل در انجام امور پستی مراجعین به آموزشگاه های رانندگی، پلیس راهور، گذرنامه و پلیس+۱۰ دانست و بیان داشت: برای انجام این مهم باید کلیه مراجعه کنندگان به مراکز یاد شده به اداره پست دلالت داده شوند و نسبت به اخذ تاییدیه کدپستی خود اقدام نمایند تا در زمان ارسال مرسولات اعم از گواهینامه، کارت شناسایی خودرو، گذرنامه و غیره به مشکلاتی از قبیل تطابق نداشتن کدپستی با آدرس بر روی مرسوله، تاخیر در رساندن مرسوله و غیره که نتیجه آن نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت برخورد نداشته باشند.

سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق نیز در این نشست ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار امیدواری نمود که همچنان این تعاملات برقرار باشد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات مرتفع شود و بتوانیم با هماهنگی و همکاری یکدیگر، امنیت پایداری را فراهم کنیم و مردم نیز ضمن همکاری با پلیس و اداره پست، برای امنیت جامعه تلاش کنند، زیرا جامعه ای که در آن امنیت نباشد مردم نیز در آن آرامش و آسایش ندارند.

در ادامه حاضران به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات، انتقادات و سوالات خود نمودند و مقرر شد که آموزشگاه های رانندگی، پلیس راهور، گذرنامه، وظیفه عمومی و پلیس +۱۰ شهرستان، مراجعین خود را ملزم به اخذ تاییدیه پستی از اداره پست با هزینه اندک نمایند و مراجعه کنندگان نیز پس از اخذ تاییدیه کدپستی خود نسبت به نگهداری تاییدیه اقدام و کپی تاییدیه را به مرجع خواهان تحویل نمایند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۱۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
حامد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 آبان 1397 - 8:02 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر از شما که باری از دوش مردم بی بضاعت برمی دارید، خواهشمند است مردم را راهنمایی کنید، (قبض تلفن و کدپستی ۱۰رقمی بروی آن) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخذ تاییدیه پستی از اداره پست با هزینه اندک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You cannot copy content of this page