اتمام پروژه بزرگراه بافق – یزد در پیچ آخر

دسته: اخبار ویژه
یک دیدگاه
دوشنبه - 7 آبان 1397
اتمام پروژه بزرگراه بافق – یزد در پیچ آخر

زاده رحمانی فرماندار بافق: روكش آسفالت باند دوم محور یزد- بافق از پیچ رجب عبور کرده است.

IMG_20181029_201348_757

زاده رحمانی فرماندار بافق: روکش آسفالت باند دوم محور یزد- بافق از پیچ رجب عبور کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز هفتم آبان ماه ، امام جمعه و فرماندار بافق به همراه جمعی از مسئولان محلی و پیمانکار بزرگراه بافق- یزد از روند آسفالت باقیمانده باند دوم این بزرگراه بازدید نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در این بازدید از زحمات و تلاش‌های پیمانکار، کلیه پرسنل و کارکنان این پروژه در انجام مراحل پایانی این مسیر تشکر و قدردانی نمود.

IMG_20181029_201340_883

فرماندار بافق نیز در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از پیگیری های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد، مسئولان راه و شهرسازی استان و کلیه مسئولان استانی و شهرستانی که در به سرانجام رسیدن این پروژه نقش داشته اند، تشکر و قدردانی نمود.

محمد زاده رحمانی افزود: با تمامی تلاش‌های صورت گرفته همه مسئولان و دست اندکاران خوشبختانه لایه اول آسفالت ۸ کیلومتر باقیمانده از این مسیر از پیچ رجب عبور نموده است و در مجموع سه و نیم کیلومتر دیگر باقی مانده تا لایه اول آسفالت آن به اتمام برسد.

وی افزود: لایه اول در هفته های آینده به اتمام می‌رسد و پس از آن لایه دوم نیز آغاز شده و پس از اجرای لایه دوم آسفالت، مسیر زیر بار ترافیک می رود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۰۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 آبان 1397 - 2:48 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ودرود ودستمریزاد به حجت الاسلام ولمسلمین حاج آقای سلیمانی امام جمعه عزیز، فرماندارمحترم ،مسئولین محترم اداره راه وشهرسازی ،معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار وهمه ی کسانی که به هرطریق ممکن هرآنچه بضاعت وتوان داشتند دراتمام این پروژه کوتاهی نکردند وباتمام وجود وبانهایت تلاش این جاده ی پرخطروپرحادثه را برای همیشه به جاده ای امن وبی حادثه مبدل کردند انشاالله خداوند منان همگی شما را سلامت بدارد وتوفیق خدمت به این مردم شریف را بیش ازپیش به شما عنایت فرماید انشاالله موفقیت همه ی شما مسئولین ددسوز وخدمتگزار آرزوی ماست موفق وپیروزوسربلند باشید

You cannot copy content of this page