ورزشکاران شایسته تیراندازی با کمان از مسابقه بازماندند

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
سه‌شنبه - 8 آبان 1397
ورزشکاران شایسته تیراندازی با کمان از مسابقه بازماندند

تعدادی از خانواده های ورزشکاران باشگاه پردیس صبح امروز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار" بافق فردا" از بی مهری برخی از مسوولین هیئت تیراندازی با کمان شهرستان بافق گلایه کردند.

تعدادی از خانواده های ورزشکاران باشگاه پردیس صبح امروز در گفتگویی تلفنی با خبرنگار” بافق فردا” از بی مهری برخی از مسوولین هیئت تیراندازی با کمان شهرستان بافق گلایه کردند.

والدین یکی از ورزشکاران در رابطه با عدم همکاری هیئت در اعزام تیراندازان به مسابقات استانی که جمعه گذشته در یزد برگزار شد گفت: بازیکنان نونهال و نوجوان باشگاه پردیس که بمدت یکماه برای مسابقات انتخابی استان و همچنین انتخابی استعدادهای برتر کشوری تمرین کرده بودند به راحتی نام ها از حضور در مسابقات خط خورد و هیچ کس پیگیر علت نشد.

آنان عنوان کردند: مجدانه پیگیری احقاق حق بازیکنان و فرزندمان خواهیم بود و از سایت” بافق فردا “می خواهیم تا در این خصوص پیگیری انجام داده و علت از بین رفتن حق حضور ورزشکاران پردیس در مسابقات استانی را جویا شود.

خبرنگار “بافق فردا”نیز برای پیگیری علت عدم حضور بازیکنان در مسابقات به سراغ محمود پاکزاد مربی رشته تیراندازی باکمان باشگاه پردیس رفت و در این رابطه با وی گفتگویی اختصاصی ترتیب داد.

مربی رشته تیراندازی با کمان باشگاه پردیس با بیان اینکه در سال ۸۹ رشته تیراندازی توسط اینجانب در بافق پیگیری و دایر شد اظهار داشت: تا سال ۹۵ نیز در بخش انفرادی و تیمی صاحب مقامهای زیادی در استان و کشور شدیم.

وی افزود: بعد از اتمام کار خود در هیئت به باشگاه شخصی روی آوردم .
باشگاه پردیس در اوایل سال ۹۶ کار خود را در رشته تیراندازی باکمان از پایه و در رده های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان و در بخش بانوان و آقایان فعالیت خود را شروع کرد.

پاکزاد با بیان اینکه در این مدت با توجه به حمایت های رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، فرماندار و شرکت توان دیزل در استان و کشورحائز مقام شدیم عنوان کرد:دریغ از حمایت و توجه رییس هیئت تیراندازی باکمان شهرستان بافق

مربی تیراندازی با کمان تصریح کرد:در این مدت تمام بازیکنان با هزینه های شخصی خود و حمایت شرکت توان دیزل به مسابقات اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد:قریب به یکماه در مسافت ۱۸ متر تمرین منظم نموده تا بتوانیم با شرکت در مسابقات استانی مورخ ۰۴/۰۸/۹۷ حائز مقام شویم .
با توجه به قوانین جدید هیئت استان مبنی بر تاییده باشگاه و مربی و بازیکنان توسط هیئت شهرستان بافق دچار مشکلاتی شدیم.

پاکزاد با اشاره به اینکه اعزام ورزشکاران بخاطر مسابقات انتخابی برعهده و تاییدهیئت تیراندازی با کمان شهرستان بود بیان کرد:تمام نفرات را در تاریخ ۳۰/۰۷/۹۷ در سایت الکترونیکی هیئت استان ثبت نام نموده و مدارک و رضایت نامه های والدین بازیکنان خود را در تاریخ ۰۱/۰۸/۹۷ ساعت ۱۲٫۳۰ به هیئت شهرستان تحویل دادیم.

پاکزاد ادامه داد: بعد از چند سال مربیگری اینجانب در کشور هیئت خواستار مدرک مربی یا شماره آن در فدراسیون و مجوز باشگاه شد که شماره مدرک مربی را تحویل داده ولی مدرک باشگاه بخاطر اتمام مجوز در تاریخ ۰۱/۰۷/۹۷ با مشکل برخورد کردیم.

مربی باشگاه پردیس همچنین به پیگیری مسئولین باشگاه و اداره ورزش و جوانان برای تمدید مدرک اشاره کرد و یادآور شد: مسئول هیئت تیراندازی با کمان شهرستان برای تاییدیه به استان همکاری نکرد و تایید مدارک که تا ساعت ۱۴ عصر تاریخ ۰۱/۰۸/۹۷ مهلت داشت ارسال نشد.

وی عنوان کرد: ورزشکاران بیگناه از شرکت در مسابقات مهم استانی بازماندند.
قابل ذکر هست که تیم ها حتما با تایید هیئت ها و در قالب تیم منتخب شهرستان باید اعزام می شوند و اصلا نیاز به مدرک باشگاه نیست.

پاکزاد افزود: چرا باید با این هزینه های سنگین ورزش تیراندازی که هر ورزشکاری در حد آماتور حداقل ۲۰ میلیون ریال هزینه می کند این چنین شود؟!!!

وی با بیان اینکه چندین مرتبه در مسابقات استانی مورد بی مهری و بی عدالتی هیئت استان واقع شدیم تصریح کرد: سوال اینجاست چرا باید از جانب شهرستان خود ضربه بخوریم؟!!!
با توجه به اینکه می توانستیم با آمادگی ورزشکاران مقامهایی در این مسابقه کسب کنیم و حتی از اعزام بهمسابقات کشوری که در پیش است بازماندیم.

مربی تیراندازی با کمان عنوان کرد: بی عدالتی های تعدادی افراد در استان باعث می شود که در مسابقات از حق خودمان دفاع کنیم که خوشایند آنها نبوده و نیست.

پاکزاد ادامه داد:با توجه به ارادتی خاصی که هیئت استان به ما داشت باعث شد به بچه های که با دل و امید هزینه و تمرین کردند ضربه وارد شود.

سایت خبری تحلیلی ” بافق فردا” منتظر پاسخگویی مسوولین مربوطه خواهد ماند.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۴۸
برچسب ها:
دیدگاه ها
ورزشکار این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 8 آبان 1397 - 10:53 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام ایندفعه اولشون نیست وبدونیدکه هیچ حمایتی نمیکنن ازقبل ثابت شده هست زیادامیدنداشته باشید

زاده بافق این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 9 آبان 1397 - 10:09 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

متاسفم برای مسئولین هیئت استان و شهرستان !!!!!!!مسئولینمون همه بافقی باشن و یه مشت یزدی هر کار دلشون بخواد بکنن!!! واقعا متاسفم یه مشت ادم دو رو ریختن تو این پست ها

محمد این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 آبان 1397 - 12:13 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

پیشنهاد میکنم وقتی در این استان اینقدر بی عدالتی وجود دارد حداقل از استانهای دیگر شرکت نمایید حتما بدونید که شما پشتیبانی خواهید شد وبه شما احترام خواهند گذاشت

You cannot copy content of this page