رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق:رئیس اداره اوقاف هم مسوولیت نصب پرچم را قبول نکرد

دسته: اخبار ویژه
۴ دیدگاه
پنج‌شنبه - 10 آبان 1397
رئیس اداره اوقاف هم مسوولیت نصب پرچم را قبول نکرد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: نصب میله و پرچم در محور بافق یزد روبروی مسجد ابوالفضل(ع) بدون هماهنگی و مجوز اداره راهداری نصب شده و رئیس اداره اوقاف نیز مسوولیت نصب را نپذیرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بافق گفت: نصب میله و پرچم در محور بافق یزد روبروی مسجد ابوالفضل(ع) بدون هماهنگی و مجوز اداره راهداری نصب شده و رئیس اداره اوقاف نیز مسوولیت نصب را نپذیرفت.

محمد صالح عابدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار” بافق فردا ” پیرامون پیامک های منتشر شده در فضاهای مجازی مبنی بر فرود آمدن پرچم سیدالشهدا (ع) و میله در محور بافق یزد گفت: قبل از سال جدید متولی مسجد با مراجعه به بنده درخواست کرد تا میله و پرچم و همچنین برج نور حوالی مسجد ابوالفضل(ع)نصب شود.

وی اظهار داشت : به وی عرض کردم چون در حریم جاده است حتما باید با هماهنگی و مجوز این کار صورت گیرد و با نظر کارشناسان راهداری محل مشخص شود تا در آینده مشکلی برای هموطنان رخ ندهد.

عابدی با بیان اینکه نصب میله و پرچم بدون مجوز تبعاتی در بر خواهد داشت عنوان کرد: زمانی که متوجه شدم متولی مسجد بدون هماهنگی اقدام به نصب کرده است با وی تماس گرفتم و گفتم باید مجوز داشته باشید.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بافق تصریح کرد: متولی مسجد در پاسخ گفت مجوز را از حضرت ابوالفضل(ع)گرفتم تو چه کاره هستی؟ پدرت به دعای ما مرد و خودت هم می میری پرچم را نصب می کنم ببینم تو چه کاره هستی؟!!!

وی ادامه داد:در مرحله اول با هماهنگی دادستان کار نصب توسط کلانتری تعطیل شد تا اینکه نزدیک به دو ماه پیش رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با مراجعه به اداره اعلام کرد متولی مسجد اداره اوقاف است و اجازه دهید پرچم نصب شود به وی هم عنوان کردم مجوز بگیرید هیچ مشکلی ندارد.

عابدی با اشاره به اینکه رئیس اداره اوقاف از آن روز تاکنون مجوزی به اداره راهداری ارائه نداده است خاطر نشان کرد :پس از کش و قوس پرچم توسط متولی بدون مجوز نصب شد.

وی عنوان کرد:پیرو نامه قبلی به دادستان اعلام شد و وی از نیروی انتظامی خواست بدون تعلل در این خصوص پیگیری های لازم انجام شود.

عابدی افزود:حتی زمانی که با رئیس اوقاف تماس گرفتم و در این رابطه سوال کردم که نصب میله با مجوز چه کسی بوده وی گفت متولی مسجد اینکار را انجام داده و وی خواست تا مدیران کل پیرامون موضوع تصمیم گیری کنند که باز هم از ارائه مجوز خبری نشد.

عابدی با بیان اینکه پرچم با احترام باز شد و میله فرود آمد تصریح کرد: طبق قانون و براساس حکم کار انجام شده و هر زمان مجوز به اداره راهداری برسد با تعیین مکان مناسب می توان پرچم را نصب کرد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۷۲۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
جعفري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 آبان 1397 - 10:10 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

درود بر آقای عابدی
ای کاش همه مسولین اینگونه به قانون و مقررات پایبند بودند.
برای حضرتعالی و سایر همکارانتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 13 آبان 1397 - 1:12 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

موافقم واقعا اگه هرمسئولی اینجوری برخورد میکرد مملکت ما الا اینجوری نبود .بهتون افتخار میکنیم اقای مهندس عابدی.متاسفانه تو شهر ما کسی که بخواد قانون و رعایت کنه سرش و میکنن زیرخاک

زینب این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 آبان 1397 - 9:24 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

احسنت به شما

هموطن این نظر توسط مدیر ارسال شده است. چهارشنبه 16 آبان 1397 - 9:40 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

نصب پرچم در حریم جاده درست نیست باید با تعامل و هماهنگی جایگاه مخصوص برای نصب پرچم مشخص گردد و بعضی ها بااستفاده از اعتقادات مردم موجب بی نظمی نگردند قطعا” مهندس عابدی تعامل دارد ولی بعضی ها ندارند قانون هر کجا باشد باید اجرا شود چرا که نصب پرچم در حریم جاده خود می تواند تبعات بدی داشته باشد امید است متولیان نیز به قانون احترام بگذارند

You cannot copy content of this page