جوابیه متولی مسجد ابوالفضل(ع) محور بافق _یزد به اظهارات رئیس راهداری بافق

دسته: عمومی
۸ دیدگاه
جمعه - 11 آبان 1397
جوابیه متولی مسجد ابوالفضل(ع) محور بافق _یزد به اظهارات رئیس راهداری بافق

متولی مسجد ابوالفضل (ع) محور بافق _ یزد در جوابیه خبری مبنی بر" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق هم مسوولیت نصب پرچم را نپذیرفت " از زبان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با خبرنگار "بافق فردا" گفت:سعی شده است در محل مسجد تمامی امکانات رفاهی برای مردم شهیدپرور و رانندگان زحمتکش فراهم شود.

متولی مسجد ابوالفضل (ع) محور بافق _ یزد در جوابیه خبری مبنی بر” رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق هم مسوولیت نصب پرچم را نپذیرفت ” از زبان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفتگو با خبرنگار “بافق فردا” گفت:سعی شده است در محل مسجد تمامی امکانات رفاهی برای مردم شهیدپرور و رانندگان زحمتکش فراهم شود.

محمد رضا زعیمیان با بیان اینکه به منظور زیباسازی میله پرچمی تهیه گردید اظهار داشت: ارتفاع زیاد در محل جلو مسجد باعث شد تا فنداسیون نیز طراحی شود.

وی با اشاره به اینکه در روز نصب پرچم مأمورین برای جلوگیری از اجرایی کار به محل مراجعه نمودند عنوان کرد:چند ماهی کار تعطیل و برج نصب نگردید.

متولی مسجد ابوالفضل (ع) در ادامه گفتگو با اشاره به اینکه در محل چند تیر برق نصب بود تصریح کرد:به محض جلوگیری از برافراشته شدن پرچم با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تماس گرفته شد و وی با برخوردی بسیار نامناسب که در شأن مسئول اداره نظام مقدس جمهوری اسلامی نبود عنوان کرد باید از من اجازه می گرفتید.

زعیمیان ادامه داد:ما مطیع قانونیم به همین دلیل چند ماهی میله و پرچم نصب نشد تا اینکه اداره اوقاف نظارت خود را بر روی مسجد آغاز کرد.

وی با اشاره به گفتگوی تلفنی و حضوری رئیس اداره اوقاف با عابدی خاطر نشان کرد: بنده هیچ کجا با رئیس اداره راه روبرو نشده و نامه ای برای مجوز دریافت ننمودم پیگیری ها را اوقاف انجام داد تا اینکه در بازگشت سفر اربعین از کربلا تلفنی اعلام شد که رئیس راهداری با بی سلیقگی روز بعد از اربعین با بی احترامی پرچم را به زمین زده و با احساسات مذهبی مردم بازی کرده است.

متولی مسجد ابوالفضل (ع) ضمن تقدیر از همراهی مردم ولایتمدار بافق گفت: طبق صحبت های رئیس اداره اوقاف مقرر شد دوشنبه هفته آینده پرچم نصب گردد.

زعیمیان ضمن دعوت مردم به آرامش بیان کرد: نیازی به تجمع مقابل مسجد نیست.

وی گفت:لازم است این موضوع نیز عنوان شود که چند ماه پیش یکی از معاونتهای مدیر کل راه استان از تخصیص بودجه ای برای اجرای تیرپارک (پارکینگ مخصوص تریلیها) برای مسجداطلاع داد که در این زمینه اقایان اداره راه بافق همکاری نکردند و بودجه جذب نشده لذا مسئولین امر پیگیر کوتاهی های انجام شده در این زمینه نیز باشند و برای یک بار مشکلات اینگونه ای مسجد را حل کنند.

زعیمیان عنوان کرد: برق و برخی از امکانات در مناسبتهای مختلف برای کانکس راهداری تجهیز شده، چندی پیش عدم نصب درست کانکس راهداری باعث شد با ورزش باد از جا کنده شود و به تجهیزات مسجد خسارت وارد شود که در این زمینه مساعدت شد تا مشکلی برای وی پیش نیاید اما امروز اینگونه جواب محبت را داده اند.
زعیمیان در پایان با اشاره به اینکه به دوست قدیمیم در اداره راه یادآور میشوم که بزرگان گفته اند عبادت به جز خدمت خلق نیست، ادامه داد:
این چه منش وکرداریست که به راننده گریدر اداره راه توصیه کنید از تسطیح اطراف مسجد خود داری کند، عمل اخیر شما بنده را با اشک چشم به حضرت اباالفضل متوسل کرد تا جوابتان را بدهد.
ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه گردنت را میشکست آنجا اگر عباس بود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۰۸۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
همشهري این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 آبان 1397 - 10:04 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام و عرض ادب
جناب زعیمیان عزیز لطفا بفرمایید: اولا شما برای احداث مجتمع بین راهی یا به قول شما مسجد حضرت ابوالفضل، از چه ارگان یا اداره ای مجوز گرفتید که انتظار کمک و همکاری از آن دستگاه ذیربط را دارید؟ ثانیا:شفاف سازی کنید که درآمد حاصله از این مجتمع خصوصی، تا بحال کجا هزینه شده است؟

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 آبان 1397 - 10:08 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با تشکر و سپاس فراوان و همچنین خسته نباشید خدمت آقای زعیمیان
ما توی شهرمون افرادی مثل ایشان را کم داریم که واقعا برای اهل بیت و مردم خالصانه زحمت میکشند.
خواست خداوند وهمت ایشان بود که باعث شد مسجد به این پیشرفت برسه
خواهشا مسئولین دلسوزمون هم همکاری بیشتری داشته باشند تا باقیات وصالحاتی برای اون دنیا و نسل آینده باقی بمونه

شهروند این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 12 آبان 1397 - 3:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

این آقای رئیس زیاد وقتی است که در شهر تشویش ایجاد کرده باشد که فرماندار عزیز فکری به حال شهر با این رئیس بکند که اینگونه با اعتقادات مردم به راحتی بازی نکند

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 13 آبان 1397 - 1:09 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

به نظر من خیلی اقای زعیمیان ضعیف میباشند که متوسل شدن به ائمه و نفرین میکنن.خدا جای حق .قرار نیس به نفرین تو مسئولین شهر کله پا شن متاسفم به نظر من شما قضاوت بیجا نکنید که باید جوابگو باشین . هرکاری قانون داره اول مجوز بگیرن بعد پرچم و نصب کنن

فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 13 آبان 1397 - 1:45 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام
اقای همشهری
چه چیزی شفاف تراز اینکه هرروز به توسعه وگستردگی ساختمان مسجد اضافه میشه
جادارد اززحمات آقای زعیمیان تشکربشه
یک موضوع دیگه این است که کلیه کارها باید ازطریق مجاری قانونی طی بشه تاخدای نکرده مسئله ومشکلی پیش نیاد

حمید این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 1:12 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اگر این نوع میله مشکل ساز هست بیزحمت رییس اداره راه هماهنگ کنن در کل کشور جمع بشه چون در هر شهر وجاده ای میرویم از این نوع میله وپرچم مشاهده میکنیم

تابت این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 7:44 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

تجربه مسجد روبروی ذوب روی نشان داد اگه متولی مسجد غیر از مردم باشن پیشرفت نخواهد نمود و حتی به خرابه تبدیل میشود متاسفانه .
ما اهالی بافق علیرغم تصور مسولان بیداریم و نخواهیم گذاشت ریالی از نذورات به جایی بره و متولی مسجد جناب آقای زعیمیان عزیز را که با خون دل و با توسل به حضرت ابولفضل (ع)مسجد را به این صلابت رساندن حمایت کرده ونذورات خود را به شخص ایشان تحویل میدهیم و لا غیر.

همشهری این نظر توسط مدیر ارسال شده است. شنبه 19 آبان 1397 - 8:19 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

زعیمیان شما با استفاده از اعتقادات مردم متوسل به هر کار غیر قانونی میشوید شاید الان جلوی مردم سر لند کنید اما واقعا” با این کار غی قانونیتان روز قیامت جوابی دارید؟ نصب پرچم خوب است اما با مجوز قانونی زعیمیان برو طلب استغفار کن قانونی عمل کن

You cannot copy content of this page