در سایه تعامل می توان برای آبادانی بافق قدم برداشت

دسته: عمومی
یک دیدگاه
شنبه - 12 آبان 1397
در سایه تعامل می توان برای آبادانی بافق قدم برداشت

رییس اداره اوقاف شهرستان بافق در گفتگوی تلفنی با خبرنگار "بافق فردا" درباره مطالب مطرح شده توسط رییس اداره راهداری بافق در خصوص حذف میل پرچم مسجد بین جاده ای حضرت ابوالفضل (ع)، با بیان اینکه اداره راهداری شهرستان بافق برای نصب یا عدم نصب میل پرچم جلو مسجد حضرت ابوالفضل در ۳۵ کیلومتری شهرستان هیچ گونه مکاتبه ای با اداره اوقاف نداشته است پس چگونه در مصاحبه مدعی شده است بنده هیچ گونه مسؤلیتی در این خصوص نپذیرفته ام گفت: در سایه تعامل بین دستگاهها و مردم می توان به آبادانی بافق دست یافت.

رییس اداره اوقاف شهرستان بافق در گفتگوی تلفنی با خبرنگار “بافق فردا” درباره مطالب مطرح شده توسط رییس اداره راهداری بافق در خصوص حذف میل پرچم مسجد بین جاده ای حضرت ابوالفضل (ع)، با بیان اینکه اداره راهداری شهرستان بافق برای نصب یا عدم نصب میل پرچم جلو مسجد حضرت ابوالفضل در ۳۵ کیلومتری شهرستان هیچ گونه مکاتبه ای با اداره اوقاف نداشته است پس چگونه در مصاحبه مدعی شده است بنده هیچ گونه مسؤلیتی در این خصوص نپذیرفته ام گفت: در سایه تعامل بین دستگاهها و مردم می توان به آبادانی بافق دست یافت.

گلچین با اشاره به مطالب مطرح شده در مصاحبه رییس اداره راهداری بافق گفت: ادبیات بکار رفته در این مصاحبه یک نوع خصومت شخصی وی با متولی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) را آشکار می سازد و بنده خواهش می کنم ایشان مسایل شخصی و خصومت های احتمالی را با مسایل اداری و وظایف ارگانی ممزوج نکند.

رییس اداره اوقاف شهرستان بافق با انتقاد از رفتار دوگانه رییس اداره راهداری با دو جایگاه سوخت جاده بافق _ یزد گفت: متاسفانه علی رغم پیگیری های متعدد ، اداره راهداری شهرستان از ایجاد رمپ برای جایگاه سوخت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خودداری کرد اما شاهد آن هستیم در خصوص مجتمع خدمات رفاهی حضرت ولی عصر (عجل ا…) براحتی این اقدام انجام شد.

گلچین اشاره ای به همکاری بسیار خوب متولی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) با اداره راهداری بافق در خصوص در اختیار نهادن برق به کانکس این راهداری اشاره کرد و افزود :اینکه چرا آقای عابدی با آقای زعیمان بصورت خصومت آمیز برخورد می کند برایمان روشن نیست.

گلچین به نحوه حذف میل پرچم مذکور نیز انتقاد کرد و گفت در حالی که عابدی معتقد است این پرچم با احترام فرود آورده شده اما واقعیت این است که این اقدام با اهانت انجام پذیرفته است.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۸۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 14 آبان 1397 - 1:15 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

باسلام جناب اقای گلچین حمایت شما از متولی مسجدموجب تداوم خدمت رسانی بهتر درمسجد میشود ما هرگز روزهای اول این مسجد را فراموش نمیکنیم باسعی وتلاش وکمکهای همین مردم ومسافران اباد شده است مدیریت اقای زعیمیان باعث رونق این مکان شده ضمنا حسن نیت ایشان برای همه ثابت شده است

You cannot copy content of this page