پیام مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بمناسبت روز ۱۳ آبان

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 12 آبان 1397

بسم الله القاسم الجبارین
سیزده آبان یادآور ۳ اتفاق مهم ؛ تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشته و برای همیشه در حافظه تاریخی ملت سلحشور ایران اسلامی باقی خواهد ماند و البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بوده و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سبب نامگذاری آن به ” انقلاب دوم ” از سوی امام راحل عظیم الشان (ره) شد. انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.
شکی نیست که رویدادهای این روز تاریخی پیام ها و درس های فراوانی برای نسل حاضر و نسل های آینده دارد که عصاره آن ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بخصوص لزوم هوشمندی نسل جوان و خودباوری و اتکا به نفس آنان در مقابله با دسایس و فتنه ها و دفاع از مرزهای جغرافیایی ، عقیدتی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت نیل به پیشرفت و اقتدار افزونتر می باشد. 
۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمانخواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود. میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.
ما سربازان عرصه جهاد اقتصادی در چغارت بافق، ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان دار الشجاعه بافق انتظار داریم در ایامی که منتسب به عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام  و یاران وفادار آن حضرت است، بهترین لبیک به حضرت و نــــدای «هل من ناصر ینصرنی» آن پیشوای آزادگان جهان، یعنی شناخت حــــق و بــاطل و داعیه‌داران ظلم واستکبار و اعلان برائت از سردمداران جور یعنی امریکا و اسرائیل دانسته تا با حضور یکپارچه و متحد ما شعار «سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم» در سرتاسر کشور طنین‌انداز شود.
لذا امسال نیز در روز ۱۳ آبان که میعادگاه ظلم‌ستیزی و دادخواهی علیه استکبارجهانی است در تجمعی به همین مناسبت گـــرد هم آمده و از تمام اقشار مـــردم، به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزانی که این ایـام منتسب به آنهاست جهت حضور پرشور و با صلابت دعوت به عمل می‌‌آوریم. همچنان که در تمامی صحنه های انقلاب حضوری آگاهانه را به نمایش گذشتند اینبار نیز با توجه به حساسیت این ایام، با شرکت گسترده و فعال در راهپیمای ۱۳ آبان، فریاد خود را برای رسوا کردن آمریکا و اذناب سر سپرده و خبیث او در منطقه سردهند تا بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق کرده باشیم، آن شاالله .
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون .
روابط عمومی و پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page