از تعادل حوزه انتخابیه تا تعادلکی در استانداری

دسته: مقالات
۲ دیدگاه
دوشنبه - 14 آبان 1397

مصاحبه ای خواندم از سید ابوالفضل موسوی، نماینده یزد اشکذر در هفته نامه امین بافق که طی آن در رابطه با تغییر حوزه انتخابیه فرموده بودند : استانداری ازسالها پیش که موضوع را دنبال می کند، درنظر دارد حوزه انتخابیه تفت از میبد جدا و با ابرکوه و خاتم یکی شود و اشکذر از یزد جدا و با میبد یکی شود.
در ادامه بیاناتشان فرموده اند که : به این ترتیب تعادل از همه نظر برقرار خواهد شد.
اما سوال بنده بعنوان یکی از ایرانیانی که در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور مورد تفقد استانداری فعلی و قبلی و قبلتر بوده ام این است، چگونه تشخیص دادید که تعادل با این نظر ناعادلانه برقرار میشود؟
جناب آقای موسوی نماینده ی من در مجلس ایران اسلامی، لطفا منظری از تعادل که از همه نظر فرمودید برقرار میشود، افاضه بفرمائید؟ بر اساس کدام نظرها و بر محور کدام هدفها، توزیع حوزه های انتخابیه را متعادل دانستید؟
مردم شریف ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز میتوانند مجموعه استانداری(که خود بهتر میدانید متشکل از چند شهرستان خاص است) و نمایندگان شهرهای سوگلی استان را درک کنند بالاخره مردم، ولی نعمتند و میفهمند اما لازم است در حکومت اسلامی مسئول و نماینده مردم کمی حیا به خرج بدهد، شما با این نظر لبریز از تعادلتان، چون گذشته اسبی تیزپا، در اختیار شهرستانهای توسعه یافته گذاشته و از شهرستانهای محروم و مردم زجر کشیده استان غافل شده اید!!! از شما که از سلاله پاک پیغمبرید و پرچم عدالت خواهی ایشان را به ارث برده اید، توقع است تا مردم مناطق محروم را از زیر بار سیاسی کاریها بیرون بیاورید و با انتخاب انتخابیه ای حداقل انسانی مسبب شوید فاصله طبقاتی در استان کمتر شود، شاید رنج این سالهای بیعدالتی در استان از ذهن مردم مناطقی نردبان شده، فراموش شود!!!
جناب آقای موسوی بد نیست سری به مناطق محروم استان بزنید تا بهتر بتوانید در برقراری تعادل از همه نظر تصمیم بگیرید. همه نظری که شما امروز از آن یاد کردید سوگلان استان را آرایشی دیگر میدهد، گوئی قصد پرواز از روی باندی دارند که منابعش به واسطه کمکاری در مناطق محروم استان تامین شده است. سیدبزرگوار از شما تقاضامندم، نماینده ی من،جناب آقای موسوی از شما میخواهم قلم عدالتتان را مواظبت کنید، همیشه نظر استانداری، نظر مردم استان نیست و البته همیشه نظر مجموعه استانداری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوی اسلامی نبوده است، اگر بوده است چرا میبینیم شهرهایی در استان هنوز درگیر و پیگیر داشتن بیمارستان و آمبولانس درخورند و از جاده های مواصلاتی می نالند، حتی راضیند در شهر خود مدیری بومی داشته باشند ولی در گوشه ای دیگر از همین استان دارالعباده که البته این لقب را به مردم شهیدپرور و شریفشان داده اند، شهرهایی را میبینی که در رقابت برای کسب وزارتخانه ها میجنگند ودر صنعت و اقتصاد، خاورمیانه ای هدف میچینند .
راستی، ای کاش شما که در فکر برقراری تعادل از همه نظرید، در برقراری تعادلکی در استانداری تلاشی میکردید.
محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶۲
برچسب ها:
دیدگاه ها
استعمارزده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 آبان 1397 - 5:18 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام. سپاسگذاریم آقای علیزاده شما با قلم عدالتخواهتان بهتر از بعضی مسئولین حق مردم را میگیرید ما اگر جوانانی مثل شما را نداشتیم زیر استعمار شهرهای زورگو کمر خم میکردیم ولی چندسالی است که جوانانی همچون شما در بسیاری مسائل حق شهر را گرفتید و نگذاشتید شهر لگدمال خواسته های بیجا شود.
ما همگی پشتیبان شماییم.

استعمارزده این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 15 آبان 1397 - 5:21 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

سلام سپاسگذاریم آقای علیزاده

You cannot copy content of this page