نمایشگاه جامعه معلولین بافق

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 18 بهمن 1390

 

جامعه معلولین بافق یک سال پیش با یک دوره 6 ماهه آموزش طراحی ، قدمی استوار در عرصه هنر برداشته و امروز موفق شده است بعد از 3ماه تلاش برای ارائه گوشه ای از استعدادهای این جامعه در پارکینگ امامزاده عبدالله علیه السلام بافق نمایشگاهی برپا کند.

در این نمایشگاه تابلوهای طراحی ، نقاشی رنگ روغن و صنایع دستی ارائه شده است که البته بازدیدکنندگان می تواند خریداری نمایند.

در کنار جاذبه این هنرهای زیبای دست ، که نمونه ای از آن را می بینید ، همکلام شدن با مسئولین برگزارکننده این نمایشگاه وقتی تکان دهنده می شود که از مسئولین بیشتر حضورشان و بها دادنشان را توقع می کنند.

یکی از برگزار کننده های این نمایشگاه با اشاره به اینکه صنایع دستی ارائه شده در این نمایشگاه حاصل کار 10 نفر از بانوان معلول بافقی است که طی فقط دوسال آموزش ارائه داده اند گفت : معلولین جسمی جامعه می توانند در کارهای مشبک ، کیف دوزی ، سوخته نگاری ، گل سازی و عروسک سازی استعدادشان را نشان دهند که به حمایت بیش از پیش مسئولین شهرستان نیاز دارد وی ادامه داد از دلایل عقب افتادن برگزاری این نمایشگاه ، مکان مناسب بود که معلولین هم بتوانند از نمایشگاه بازدید نمایند.

وی با اشاره به ساکن شدن استاد صدیقی مقدم فوق لیسانس نقاشی در بافق گفت : تعدادی از این تابلو ها زیر نظر استاد طراحی شده است .

او در پایان با اشاره به کارگاه توپ معلولین که موفق شده است بازاری مناسب در استان پیدا کند افزود : درحال حاضر برای برگزاری کلاسهای طراحی ، نقاشی ، راندو و رنگ روغن برای غیر از جامعه معلولین ثبت نام می کنیم که انشالله بتوانیم این استعداد بالقوه فرزندان بافق را به بالفعل دربیاوریم.

 

محمد مهدی علیزاده فلاح


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page