زاده رحمانی گفت:آمار بیمه بیکاری شهرستان بافق کمتر از شش دهم درصد است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
جمعه - 6 اردیبهشت 1398
آمار بیمه بیکاری شهرستان بافق کمتر از شش دهم درصد است

فرماندار بافق گفت: آمار اشتغال در سال 97در شهرستان بیش از دو هزار نفر بوده که این آمار در سال جاری به 3هزار نفر افزایش می یابد و آمار بیمه بیکاری شهرستان نیز کمتر از شش دهم درصد می باشد.

فرماندار بافق گفت: آمار اشتغال در سال ۹۷در شهرستان بیش از دو هزار نفر بوده که این آمار در سال جاری به ۳هزار نفر افزایش می یابد و آمار بیمه بیکاری شهرستان نیز کمتر از شش دهم درصد می باشد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه کارگروه اشتغال شهرستان گفت: در سال ۹۶قریب به دو هزار و ۳۹۶ نفر بیمه شده اجباری در شهرستان داشتیم که این آمار در سال گذشته به دو هزار و ۴۲۴نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد برای ۶۴۰نفر اولین بار بیمه اشتغال ایجاد شد.
وی افزود: امسال پیگیر هستیم که در سال جاری آمار اشتغال در شهرستان به ۳هزار نفر افزایش پیدا کند و ضمن اینکه با تشکیل مرتب کمیسیون کارگری آمار بیکاری در شهرستان کاهش یابد.
فرماندار بافق ادامه داد: با توجه به آمار ۱۴ هزار و ۷۶۹نفری شهرستان، آمار بیمه بیکاری به ۸۵نفر می باشد که این آمار کمتر از شش دهم درصد است اما همین آمار پایین هم باید تقلیل پیدا کند.
زاده رحمانی با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر رونق تولید گفت: در راستای انجام برنامه و سیاست های دولت برای ایجاد اشتغال نیاز داریم سه بخش صنعت و معدن،خدمات و کشاورزی را در شهرستان پیش ببریم.
وی در پایان افزود: در سال جاری به بخش های خدمات و کشاورزی ورود بهتری خواهیم داشت تا ظرفیت بالقوه در این دو بخش به ظرفیت بالفعل تبدیل شود و سبب ایجاد اشتغال و ارزش افزوده شود.

IMG_20190426_064802_046IMG_20190426_064759_527


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۷۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page