برگزاری اولین همایش معاونین معدنی سازمانهای صنعت، معدن وتجارت در بافق

دسته: اقتصادی
۲ دیدگاه
یکشنبه - 14 آبان 1391

بنابه گزارش خبرنگار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، مدیرروابط عمومی این شرکت از برگزاری اولین همایش معاونین معدنی سازمانهای صنعت، معدن وتجارت در بافق خبرداد.

حبیب حسن زاده عنوان داشت: شرکت سنگ آهن میزبان این همایش است و کلیه عزیزان شرکت کننده از سازمانهای صنعت، معدن وتجارت کل کشور در این همایش شرکت می کنند.

 وی اضافه نمود: این همایش دو روزه درروزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و18 آبانماه در محل سالن همایش ها آغاز و سپس کارگروهای تخصصی ادامه کار را در سالن کنفرانس مدیریت شرکت پی خواهند گرفت.

 مدیر روابط عمومی سنگ آهن ادامه داد: این همایش قراراست با حضور مهندس جعفری معاون امور معدنی و صنایع وزارت در شهر بافق برگزار شود و امید است این امر موجب برکات ارزشمندی برای منطقه  باشد.

شایان ذکر است؛ جلسه هماهنگی و برنامه های این همایش با حضور مدیر عامل و تنی چند از معاونین و مدیران شرکت امروز در محل مهانسرای آهنشهر برگزارشد./ ارسال عکس و خبر: محمود تقی زاده


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۱
برچسب ها:
دیدگاه ها
رشيدي این نظر توسط مدیر ارسال شده است. دوشنبه 15 آبان 1391 - 12:16 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

اقاي حسن زاده همين سازمان صنعت ومعدن يزد بود كه بندر خشك را به مهريز دادو در گاز رساني حاضر به همكاري تمام وكمال نشد وحالا براي برگزاري همايشهايش بافق را مي شناسد وبس تا از جيب بافق خرج كند. كجا مي رويد اقايان عزيز؟؟؟؟؟

بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. سه‌شنبه 16 آبان 1391 - 11:46 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مافکرمی کردیم آقای جعفری برای کلنگ گندله وتوجیه مردم برای خصوصی کردن سنگ آهن واعلام مزایای خصوصی شدن البته اگر مزایای داشته باشد به بافق سفر می کنند.راستی آقای … که دراکثر همایشها شرکت میکنند آیادراین همایش هم شرکت دارند یابرایشان اهمیتی ندارد.

You cannot copy content of this page