سند توسعه فرابخشی جوانان برای اولین بار در استان تنظیم شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 22 آبان 1391


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ سرپرست فرمانداری بافق در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در فرمانداری بافق تشکیل شد با اشاره وجود ظرفیت های بسیار بالای جوانان گفت: توجه به این ظرفیت ها برای ایجاد نسلی پویا و متعهد ضروری دانست

“علیرضا صمدی” افزود: در این راستا باید با هماهنگی بین مسولان و جوانان و برگزاری کارگروه اختصاصی ، موضوعات مربوطه بررسی شود.

مدیر شبکه فعالین ازدواج استان یزد با اشاره به شاخص هاس معرفی شده سیمای جوان گفت: شاخصه های تعیین شده در زمینه امور جوانان تببین نقشه راه و ساماندهی مسائل این قشر را در بر دارد.

“علی پارسانیا” با بیان برخی از این شاخص ها افزود: موضوع ازدواج ، مشارکت های اجتماعی و هویت جوانان از مهمترین موضوعاتی است که در این شاخص ها قرار دارد.

وی با اشاره به تنظیم سند توسعه فرابخشی جوانان برای اولین بار در استان خاطر نشان کرد: توجه به مسائل زیرساختی ، اعتقادات و دین و مسائل اجتماعی جوانان در این سند برنامه ریزی شده است .

مدیر شبکه فعالین ازدواج استان یزد تصریح کرد: توجه به نیازهای جوانان و شناخت این نیازها از مهمترین موضوعی است که مسولان باید در برنامه ریزها برای این قشر به آن توجه کنند.

وی موضوع ازدواج جوانان را از همه مسائل مربوط به آنان مهمتر عنوان کرد و گفت: هیچ کار فرهنگی به اندازه ازدواج جوانان در پیشبرد اهداف عالیه و تکامل روحی آنان موثر نیست .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۹
برچسب ها:

You cannot copy content of this page