دو خبر انتخاباتی از فرمانداری بافق

دسته: سیاسی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 27 بهمن 1390

رييس هيات بازرسي انتخابات شهرستان بافق:
بیش از 40 بازرس در انتخابات نهم مجلس فعاليت خواهند كرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات شهرستان بافق گفت: در انتخابات 12 اسفند امسال 42 بازرس، سر بازرس و اعضاي هيئت هاي بازرسي برای صیانت از آرای مردم بافق به عنوان بازرس فعالیت خواهند کرد.

محمد علي صميمي با اشاره به برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند ماه گفت: برای صيانت از آراي مردم در هر یک از شعب اخذ رای یک نفر بازرس تعیین شده و افراد در شعب ثبت نام و اخذ راي حضور خواهد داشت .

وي با بیان اینکه برای هر 10 شعبه اخذ رای نیز یک سر بازرس مشخص شده است گفت: برای هر حوزه انتخابیه هم یک بازرس ویژه در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بافق با اشاره به برگزاري كلاس هاي آموزشي و توجيهي براي اعضاي هيئت هاي بازرسي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت : کلاس های آموزشی اعضای هیئت بازرسی شهرستان به زودی آغاز می شود.

صميمي در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شد در هيئت بازرسي انتخابات شهرستان گفت: بافق برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند آمادگی کامل دارد.

وي اظهار اميدواري كرد با حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شوراي اسلامي ، انتخاباتي دشمن شكن در ايران اسلامي برگزار شود.

15 روز مانده به انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

سومين جلسه هیات اجرایی شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ،‌سومين جلسه هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان بافق به ریاست فرماندار شهرستان بافق و با حضور اعضاء هیات اجرايي ، نظارت و بازرسي بر انتخابات عصر چهارشنبه در محل فرمانداری شهرستان بافق برگزار شد.

“حسين ندافيان” گفت: هدف از برگزاري جلسه ارائه گزارش اعضاء هیات اجرایی پیرامون آخرین وضعیت ، نحوه و چگونگی تعیین اعضای شعب اخذ رای و همچنین بررسی و هماهنگی جلسه آموزشي اعضای شعب بمنظور توانمند سازی و آمادگی لازم و بیان شرح وظایف آنان مي باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۴
برچسب ها:
دیدگاه ها
ابرکوهی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 28 بهمن 1390 - 11:58 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

مسئولین وریش سفیدان بافق وبهباداگر می خواهید اینبار نماینده از بافق وبهاباد باشد کاندیدای بافق و بهاباد را به اجماع برسانید وهمه به یکنفر رای بدهید

You cannot copy content of this page