بخش خبری 13:30 در شبکه تابان راه‌اندازی شد

دسته: فرهنگی، هنری، مذهبی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 1 آذر 1391

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: بخش خبری 13:30 به بخش‌های خبری سیما در معاونت اطلاعات و اخبار مرکز یزد اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد، سید حسن آسایش با اعلام اینکه از اول آذر ماه سال جاری یک بخش خبری دیگر به بخش‌های خبری سیما، در معاونت اطلاعات و اخبار افزوده می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و انعکاس به موقع اخبار به ویژه رویدادهای شهرستان‌ها، معاونت اطلاعات و اخبار مرکز یزد اقدام به راه‌اندازی یک بخش خبری تلویزیونی کرده است.

وی با توجه به اهمیت اخبار شهرستان‌ها عنوان کرد: این بخش به خبرهای شهرستان‌های استان یزد می‌پردازد و روزانه دو شهرستان اخبار منطقه خود را اطلاع رسانی می‌کنند.

آسایش افزود: در این بخش خبری چهار دقیقه به هر شهرستان اختصاص داده شده است که هر شهرستان می‌تواند تحولات یک هفته‌ای شهرستان خود را در قالب یک باکس خبری ارائه کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد یادآور شد: در واقع این یک فرصت برای شهرستان‌هاست که اخبار منطقه خود را اعم از رویدادهای فرهنگی، ورزشی، هنری و … معرفی کنند ضمن اینکه یک گزارش ویژه در این بخش خبری به هر شهرستان اختصاص داده شده است.

آسایش از مهم‌ترین ویژگی این بخش خبری را حضور پر رنگ شهرستان‌ها بیان کرد و گفت: تاکنون دو دفتر خبری در شهرستان‌های اردکان و بافق راه‌اندازی شده است و امیدواریم با همت مسئولان و مردم هشت دفتر خبری دیگر را در شهرستان‌های استان یزد راه‌اندازی کنیم.

معاونت اطلاعات و اخبار با راه‌اندازی این بخش جدید خبری تلویزیونی در ساعت‌های 13:30، 16:45، 20:45 و 22:45 برای مخاطبان اخبار پخش می‌کند.

همچنین از فردا، برنامه‌های رادیو یزد نیز 20 ساعته می‌شود.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۲
برچسب ها:

You cannot copy content of this page