افتتاح مرکز فرهنگی دیجیتال بافق

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
شنبه - 3 دی 1390

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ با حضور معاون عمرانی استاندار یزد ، نماینده مجلس ، فرماندار و تنی چند از مسئولین شهرستان ،مرکز فرهنگی دیجیتال بافق افتتاح شد.
“حیدر نوروزی “در این مراسم بر اهمیت راه اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال در جهت تولید محتوا و مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد.
معاون عمرانی استاندار گفت: مراکز فرهنگی دیجیتال با توجه به نفوذ و گستردگی در سطح کشور، در آینده ای نزدیک می توانند نقش مهمی در فضای دیجیتال کشور و مبارزه با جنگ نرم بازی کنند.
“مهدی فتاحی” در این مراسم به تشریح اهداف راه اندازی مراکز فرهنگی دیجیتال و سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد در سال جاری پرداخت و گفت: با توجه به شرایط زمان، مجهز شدن به فناوری و ابزارهای نوین علمی و فرهنگی برای دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از برنامه های مهم این وزارتخانه در سال جاری می باشد .
مسئول مرکز فرهنگی دیجیتال بافق گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال بافق با 350 متر زیر بنا و اعتبار 400 میلیون ريال در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد بافق دایر گردیده که دارای کلاسهای آموزشی و همچنین برگزاری دوره های تخصصی تولید و ساخت نرم افزار است.
وی تصریح کرد: در این مراکز خدمات دیجیتال و حوزه فناوریهای اطلاعات از قبیل اینترنت، بازیهای رایانه ای ساخت ایران ، فروش نرم افزار با 20 درصد تخفیف ارائه می شود.
گفتنی است در این مرکز بخشهایی از قبیل : نرم افزارهای رایانه ای ؛ اینترنت پاک، بازی های رایانه ای، خدمات الکترونیک، کارگاه تخصصی تولید رسانه های دیجیتال فعالیت دارد که استفاده برای عموم آزاد می باشد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۶۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page