آغاز مرحله اصلی رزمایش والفجر

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 1 اسفند 1390

فرمانده قرارگاه كربلاي نيروي زميني سپاه از آغاز مرحله اصلي رزمايش “والفجر” اين نيرو خبر داد.

به گزارش ايسنا، سردار سرتيپ دوم پاسدار احمد دانش‌پژوه صبح امروز (دوشنبه) گفت: با الطاف خداوندي، تلاش، جديت ودقت يگان‌هاي عمل‌كننده به ويژه بسيجيان، مراحل آماده‌سازي و مقدماتي رزمايش “والفجر” با دستيابي به اهداف تعيين‌شده، با موفقيت به پايان رسيد و امروز رزمايش وارد مرحله اصلي و نهايي شده است.

وي با بيان اينكه “مراحل طراحي و آماده‌سازي رزمايش طي شش ماه گذشته در بخش‌هايي از كوير مركزي و منطقه عمومي استان يزد صورت پذيرفته است”، اظهار كرد: پس از فراخوان بسيجيان سلحشور و نيروهاي عمل‌كننده و سازمان‌دهي آنها در گردان‌هاي امام حسين(ع) و ستون‌كشي، مرحله مقدماتي رزمايش «والفجر» نيروي زميني سپاه از ديروز آغاز شد.

فرمانده قرارگاه كربلاي نيروي زميني سپاه، برگزاري اين رزمايش در چارچوب دكترين دفاعي نيروي زميني سپاه را اقدامي پيش‌برنده خواند و درباره مرحله مقدماتي رزمايش،‌ گفت: در اين مرحله سطح تير توپ‌خانه‌ها، آتش تيربارها و ادوات مورد آزمايش قرار گرفت. همچنين عمليات ضد هلي‌برد توسط گردان امام حسين(ع) بافق با سرعت عمل انجام شد و اين مرحله از رزمايش با عمليات تاخت شبانه بسيجيان مهريز به پايان رسيد.

دانش‌پژوه در پايان، درباره نيروهاي عمل‌كننده در رزمايش والفجر نيز اظهار كرد: رزمندگان بسيجي سازماندهي‌شده در گردان‌هاي امام حسين(ع) يزد، ميبد، بافق، طبس، ابركوه، مهريز و شهرستان صدوق و همچنين گردان 181 و 182 پياده و تعدادي از گردان‌هاي زرهي، ادوات، مهندسي و جنگ نوين نيروي زميني سپاه در اين رزمايش حضور دارند.

 


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۶
برچسب ها:

You cannot copy content of this page