شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر بافق برگزار شد

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 آذر 1391

بخشدار مرکزی بافق: مسئولان آگاه سازی جامعه از عواقب مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، جلسه شوراي فرعي مبارزه با مواد مخدر به ریاست بخشدار مرکزی و اعضای این شورا در محل فرمانداري تشكيل گرديد.

بخشدار مرکزی بافق در این نشست یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام غرب علیه ایران را آلوده کردن نسل جوان به مواد مخدر دانست و افزود: امروز در این زمینه با یک معضل جدی مواجه هستیم که اگر توجه جدی به این موضوع صورت نگیرد به بحرانی در سطح جامعه تبدیل خواهد شد.

“محمد علی صمیمی” افزود: آموزش و آگاه سازي جوانان و نوجوانان از خطرات ناشي از مصرف مواد مخدر به عنوان يكي از روش‌هاي مقابله با اين بلاي خانمانسوز است.

وی گفت: همه مسئولان بايد براي مقابله با اين ترفند بیگانه، اطلاع رساني و آگاه سازي جامعه از عواقب بلاي خانمانسوز مواد مخدر را در سر لوحه كارهاي خود قرار دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق با اشاره به اینکه برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر، زمينه كاهش جرم را در جامعه فراهم مي‌كند تصریح کرد: يكي از موضوعات مهمي كه در جامعه كمتر به آن توجه مي‌شود اعتياد تفنني افراد به مواد مخدر است كه عمده مصرف اين مواد به صورت تفريحي و تفنني در مجالس شبانه و دوستانه انجام مي‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز با اشاره به وجود حلقه های صالحین و اینکه جوانان بیشتر این حلقه را تشکیل می دهند گفت: به علت عدم بانگ اصلاحات جامع و در امر پيشگيري بايد به صورت جدي و اساسي در اين خصوص گام برداشت و جهت بالابردن سطح ْآموزش از حلقه صالحين که قریب به هزار نفر جمعيت دارد استفاده شود.

کارشناس امور تربیتی آموزش و پرورش بافق نیز با تاکید بر اینکه اوقات فراغت یکی از عوامل مؤثر برای مبارزه با معضل مواد مخدر در جامعه است، گفت:اوقات فراغت نیاز اصلی جوانان جامعه است که اگر این امر فراهم نشود آنان را به تباهی می‌کشاند.

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضا مواردی از جمله : هماهنگي بين روحانيون شهرستان جهت اطلاع رساني عمومی در خصوص آگاه سازی مردم از معضلات مواد مخدر ، سرکشی تیمی شورا بطور نا محسوس از کارخانجات ، کارگاهها ، مراکز گشت و زراعت و ممنوع کردن فروش سیگار در محدوده مدارس و آموزشگاههای شهرستان مصوب گردید.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page