30 درصد اعتبار تخصیص یافته بخش کشاورزی بافق جذب شده است.

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
چهارشنبه - 15 آذر 1391
در هشتمین کارگروه کشاورزی مطرح شد:
30 درصد اعتبار تخصیص یافته جذب شده است.
هشتمین نشست کارگروه بخش کشاورزی با حضور بخشدار مرکزی و سایر اعضا در محل فرمانداری بافق تشکیل شد.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، هشتمین نشست کارگروه بخش کشاورزی با حضور بخشدار مرکزی و سایر اعضا در محل فرمانداری بافق تشکیل شد.

بخشدار مرکزی بافق با بيان اينكه بخش كشاورزي به عنوان يكي از اركان فعال در عرصه اقتصادي كشور است افزود: بايستي با جديت بيشتر تلاش كنيم تا اين تسهيلات به موقع جذب و موجبات ايجاد اشتغال را فراهم و نهايتاً توسعه و رونق بخش كشاورزي را به دنبال داشته باشد .

“محمد علی صمیمی” با اشاره به مزیتها و تخصیص تسهیلات بانکی این کارگروه گفت: شرایط کنونی که برای بخش کشاورزی اختصاص داده شده بسیار به ندرت اتفاق می افتد که باید از طریق اطلاع رسانی مردم بخصوص کشاورزان، آنان را از مزیتها این طرح بزرگ آگاه نمود.

رئیس جهاد کشاورزی بافق گفت : اعتبارات تخصيص يافته به شهرستان بافق بيش از 78 ميليارد ريال بوده است كه از اين مقدار تا كنون مبلغ 25 ميليارد ريال به عنوان تسهيلات به متقاضيان پرداخت که طی آمار رتبه 9 استان را دارا هستیم.

دبیر کارگروه کشاورزی بافق افزود : به منظور تسهیل در امور بانکی تا کنون طی 5 مرحله بیش از 605 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی مصوب شده و به بانک جهت اخذ تسهیلات معرفی شده است.

“حمید عسکری” با اشاره به جذب 30 درصد اعتبار تخصیص داده شده گفت: این میزان اعتبار بالغ بر 25 میلیارد و 400 میلیون ريال می باشد که توسط 69 نفر جذب شد است .

عسکری در خصوص طرحهای این کارگروه بیان داشت :این طرحها در بخش لوله گذاری و احداث استخر ذخیره آب ، برقی کردن چاه کشاورزی ، احداث پایانه ضبط و فراوری پسته ، پرورش مرغ گوشتی ، بسته بندی حبوبات ، اصلاح باغات ، بهبود تولیدات گیاهی، بهبود تولیدات دامی ، صنایع کشاورزی، دامپزشکی و آب و خاک می باشد.

وی از اختصاص 5 ترمینال پسته ویژه شهرستان در قبال این کارگروه خبر داد و افزود : طی درخواستهای کشاورزان تعداد 4 ترمینال ویژه بافق و یک ترمینال ویژه دهستان سبزدشت اختصاص داده شده است .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۵
برچسب ها:

You cannot copy content of this page