پیگیری اجرای طرح فاضلاب شهری بافق در ديدار با وزير نيرو

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
پنج‌شنبه - 16 آذر 1391
پیگیری اجرای طرح فاضلاب شهری در ديدار با وزير نيرو
سرپرست فرمانداری ، نماینده مجلس و رئیس شورای شهرستان بافق با وزیر نیرو در خصوص اجرای طرح فاضلاب شهر بافق دیدار کردند.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ، در سلسله پیگیری های مصوبات هیات دولت به استان یزد در خصوص شهرستان بافق ، سرپرست فرمانداری ، رئیس شورای شهرستان و نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با وزیر نیرو در تهران دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری بافق درباره دیدار با وزیر نیرو اظهار داشت : طی دیداری که با وزیر نیرو (مهندس نامجو) انجام شد مسائل مربوط به اجرای طرح جمع آوری فاضلاب شهر بافق مطرح شد .

“علیرضا صمدی” خطاب به وزیر نیرو افزود : شهرستان بافق به دلیل بالا بودن سطح منابع آب زیر زمینی حفر چاههای جذبی برای دفع فاضلاب موثر نبوده و مشکلات زیادی ویژه در بخش بهداشت و سلامت برای مردم بافق در پی خواهد داشت .

وی با تاکید بر تائید طرح فاضلاب شهری بافق گفت: با وجود اینکه طرح مذکور مطالعه و طرح آن تهیه شده و توسط استان تائید اولویت گرفته تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است .

در پایان این دیدار که با صحبتهای نماینده مجلس و رئیس شورای شهرستان صورت گرفت تاکید شد تا برای اجرای طرح فاضلاب شهربافق اعتبار لازم تامین و تخصیص داده شود که وزیر نیرو در پاراف نامه به معاونت آب و آبفای وزارت نیرو و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور خواستار جذب سرمایه گذار جهت اجرا و تخصیص پساب جمع آوری شده به صنعت و همچنین تامین اعتبار لازم جهت اجرای طرح فاضلاب شهری بافق شد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page