اداره اطلاعات بافق و بهاباد از یکدیگر جدا شدند/ آغاز فعالیت مستقل

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
دوشنبه - 20 آذر 1391
 خبرگزاری مهر: طی مراسمی با حضور مدیرکل اطلاعات استان یزد، ادارات اطلاعات شهرستان های بافق و بهاباد از یکدیگر جدا شدند و از این پس هر کدام به طور مستقل فعالیت خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان تازه تاسیس بهاباد که هنوز بسیاری از ادارات آن مشترک با بافق اداره می شود، تقریبا به استقلال کامل درآمد و صبح امروز با معرفی رئیس جدید اداره اطلاعات بهاباد در جلسه شورای اداری بهاباد، گامی دیگر در مسیر استقلال از بافق برداشت.

فرماندار بهاباد در این جلسه با اشاره به برخی از افتخارات و پتانسیل های بالای شهرستان بهاباد اظهار داشت: بهاباد دارای رتبه های برتر کشوری در رشته های نهج البلاغه، تفسیر قرآن، احکام و دیگر رشته های فرهنگی و علمی در سطح کشور و زادگاه آخوند ملاعبدالله بهابادی، صاحب حاشیه، استاد شیخ بهایی و حاکم نجف اشرف در دوران صفوی است.

محمدرضا هدائی همچنین به بیان برخی از مشکلات و معضلات شهرستان از جمله بیکاری، نبود فرصت های شغلی مناسب، نبود زیرساخت های لازم مانند آب، گاز، راه مناسب و … برای جذب سرمایه گذار، عدم تصویب چارت سازمانی ادارات بعد از گذشت بیش از دو سال از شهرستان شدن بهاباد و … پرداخت.

مدیرکل اطلاعات استان یزد طی سخنانی از مردم بهاباد به عنوان مردمی ولایتمدار و موقعیت شناس نام برد و گفت: مردم بهاباد با حضور پرشور خود در راهپیمایی 9 دی در تهران و در محکومیت فتنه 88 به صورت کفن پوش و ادامه این حرکت در سالگرد راهپیمایی 9 دی و حضور دوباره در تهران نشان از موقعیت شناسی و ولایتمداری خاص مردم این خطه از سرزمین جمهوری اسلامی است.

وی همچنین به بررسی تحولات جهان، خاورمیانه و کشور ایران پرداخت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور در سطح جهان است و دشمن این امنیت را برنمی تابد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۵۷
برچسب ها:

You cannot copy content of this page