فروش سهام بندر خشک تا پایان آذر تمدید شد

دسته: اقتصادی
یک دیدگاه
جمعه - 24 آذر 1391

خبرگزاری فارس: فروش سهام بندر خشک ویژه مهریز که تا امروز مهلت داشت به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم این شهرستان تا پایان آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، پذیره نویسی تعاونی پیشگامان بندرخشک کوثر از 12 آذر تا امروز در مهریز با استقبال کم نظیر مردم این شهرستان به فروش رفت و امروز در آخرین روز مهلت آن، شاهد خیل عظیم مردم شهرستان مهریز در صف خرید این سهام بودیم و این در حالی است که نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری روز عاشورا در حسینیه‌های مهریز مردم را به خرید این سهام دعوت می‌کرد.

شرکت تعاونی پیشگامان بندرخشک کوثر در آخرین لحظات، مهلت خرید این سهام را تا پایان آذر ماه تمدید کرد.

استان یزد به عنوان مرکز ثقل حمل و نقل کشور، شاهراه ارتباطی ترانزیت در حوزه بین‌الملل، کریدورهای شمال، جنوب، شرق و غرب همچنین حلقه واصل استان‌های جنوبی کشور با استان‌های شرقی، شمالی، شمال غربی و استان‌های مرکزی در حوزه حمل و نقل داخلی از موقعیت استراتژیک و متحصر به فرد  برخوردار است.

یزد از طرفی به عنوان مهم‌رین محل انباشت میلیون‌ها تن انواع کالا و محصولات صنعتی و معدنی آماده حمل در سطح کشور مطرح است.

با توافقات انجام شده و اخذ مجوزهای مربوطه، این پروژه از ابتدای امسال آغاز شده و امید است با همیاری همه مردم، مرکز لجستیک و کالا شهر بین الملل، در استان یزد و مجاورت شهرستان مهریز به عنوان مرکز ثقل حمل و نقل کشور به بهره‌برداری برسد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۶
برچسب ها:
دیدگاه ها
محمد رضا این نظر توسط مدیر ارسال شده است. جمعه 24 آذر 1391 - 12:59 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

چرا بندر خشک را در بافق بزنند

You cannot copy content of this page