9 دی موجب گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت است

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
یکشنبه - 26 آذر 1391
در جلسه ستاد شئون مذهبی بافق مطرح شد
9 دی موجب گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت است
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق، گفت: 9 دی موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.
  • رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق، صبح امروز در نشست ستاد شئون مذهبی بافق با حضور امام جمعه و اعضای این ستاد در دفتر امام جمعه بافق با گرامیداشت حماسه مردم ولایی و متدین در روز 9 دی‌ماه اظهار داشت: حضور بی‌سابقه مردم در این روز نشان از عزم و اراده آنان در دفاع از ولایت و شعائر مذهبی است و همگان باید برای باشکوه‌تر برگزار شدن این روز تاریخی تلاش کنند.
حجت‌الاسلام علی روحانی با تاکید بر ضرورت گرامیداشت این روز افزود: 9 دی موجب تعمیق و گسترش پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت همچنین جاودانگی و پیروزی اسلام و انقلاب اسلامی است.
وی عنوان کرد: مردم با بصیرت جمهوری اسلامی ایران با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و با تبعیت از مقام معظم رهبری جواب دندان‌شکنی به حرمت‌شکنان و فتنه‌گران که همه آمال و آرزوهای خود را در این حادثه دیده بودند، دادند و بیعت خود را با ولایت به اثبات رساندند.
روحانی با بیان اینکه حماسه 9 دی‌ ماه باید به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی زنده بماند، خاطرنشان کرد: به همین منظور مردم ولایی بافق نیز در سالروز این حماسه بزرگ با گردهمایی و حضور خود، مشت محکمی بر دهان فتنه گران داخلی و خارجی می‌زنند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق گفت: خط مشی و نقشه راه مقام معظم رهبری برای همه سلیقه‌ها و بخش‌ها ترسیم شده است که اگر همگان طبق آن برنامه‌ریزی کنند مشکلات حل خواهد شد.
در ابتدای این نشست، اعضای ستاد شئون مذهبی پیرامون آسیب‌های مربوط به عزاداری‌های محرم سال جاری تبادل نظر کردند و با ارائه راهکارهای خود برای بهتر برگزاری مناسبت‌ها در شهرستان بافق برنامه‌ریزی کردند.
همچنین در این نشست برای برگزاری سالروز حماسه نهم دی‌ماه و حضور مردم ولایی شهرستان بافق در گردهمایی به همین مناسبت تصمیم گیری شد/ عبداللهی

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۲۰
برچسب ها:

You cannot copy content of this page