اول زیرساختهای صنعت بافق فراهم شود بعد اقدام به خصوصی سازی شرکت سنگ آهن کنند

دسته: عمومی
یک دیدگاه
پنج‌شنبه - 7 دی 1391
حسین ندافیان فرماندار سابق شهرستان بافق در جلسه تودیع ومعارفه فرماندار جدید بااشاره  به اینکه در زمان سرپرستی وفرمانداری بنده چهارگوشه شهرستان در اعتصاب بود ، گفت : با وجودهمه این مشکلات به امید خدا وبراساس خواست مردم کار راشروع کردم  که  سوال مردم این بود چرا بافق نسبت به شهرستانهای دیگر استان عقب افتاده است ؟
یا چرا بعد از گذشت 50سال از شهرستان شدن بافق وضعیت باید این طوری باشد؟
در هر حال برای جبران تمامی کمبودهای شهرستان با همدلی کلیه مسئولین به محوریت امام جمعه محترم شهر براساس قانون  پیگیرمشکلات شدیم وامروز شهرستان بافق در یک مسیر رو به پیشرفتی قرار دارد که اگر مستمر باشد قطعا به جایگاه اصلی خود در استان خواهد رسید.
وی ادامه داد : شهرستان بافق  همواره در ایران و حتی جهان به عنوان یک خطه معدن خیزشناخته شده وهیچ کس نمی تواند این موضوع را انکار کندکه متاسفانه جای کارخانه های صنعتی در آن خالی است لذا باتوجه به تعداد زیاد آنومالی های موجود در شهرستان، باید خوراک کارخانه های جوار معدنی وفولاد شهرستان بافق تامین شودکه این کمترین حق مردم است.
حسین ندافیان با اشاره به طرح های نیمه تمام ومعطل مانده ، گفت: چون اصل 44رابطه مستقیم با عدالت اجتماعی دارد زیرساختهای صنعت باید فراهم شود تادر نهایت وقتی که کارخانه ها به سرانجام رسید آن موقع می توان طرح خصوصی سازی را در سنگ آهن اجرایی کرد.
لازم به ذکر است حاضرین بعد از سخنرانی ندافیان او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۳
برچسب ها:
دیدگاه ها
ناشناس این نظر توسط مدیر ارسال شده است. پنج‌شنبه 7 دی 1391 - 12:20 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

ضمن تشکر از اقای ندافیان. ارزوی سلامتی برای ایشان را خواستارم
حیف شد ترکیب خوبی از مسولان برای پیشرفت بافق شکل گرفته بود که متاسفانه این ترکیب را به هم زدند. اگر با قصد و غرض این کار را کردند خدا از ایشان نگذرد

You cannot copy content of this page