مساعدت شرکت سنگ آهن به ورزش آموزشگاه ها

دسته: ورزشی
۳ دیدگاه
شنبه - 9 دی 1391

کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش بافق :

در جلسه ای که تنی چند از دبیران تربیت بدنی مدارس شهرستان با عسکری ،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق ـ داشتند ، وی  اهمیت به ورزش و توجه به روح و روان دانش آموزان بافقی را در صدر اولویت های خود دانست و دستور داد لوازم و تجهیزات ورزشی مورد نیاز مدارس خریداری و در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد

عسکری تاکید نمود که این دانش آموزان به گفته امام راحل (ره ) آینده سازان کشورند و هرچه در خصوص ورزش دانش آموزان اعم  از دختر و پسر هزینه شود یک سرمایه گذاری بلند مدت است و بنده اول افتخار می کنم که خود یک فرهنگی هستم .

در این جلسه  با دستور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ،  مبلغ قابل توجهی نیز   به مرمت چمن ، بازسازی محوطه ، سرویس های بهداشتی و آبخوری مجتمع ورزشی آزادگان ( کلوپ ورزشی ) اختصاص یافت .

همچنین در این نشست  از طرف شرکت سنگ آهن  یک دستگاه آبسرد کن چهار شیر ،  به کلوپ ورزشی اهدا شد .

در ادامه این جلسه، مقرر شد استخر شنای سرپوشیده ی آهن شهر سه روز در هفته جهت اجرای طرح سباح ( آموزش شنا )  به صورت رایگان  در اختیار دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان قرار گیرد .

مدیر عامل شرکت سنگ آهن  مرکزی ، از  امور ورزشی این شرکت  نیز خواست  در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان با کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش همکاری لازم را داشته باشد .


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۳۷
برچسب ها:
دیدگاه ها
احمد فتاحی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 دی 1391 - 11:49 ق.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
جناب آقای قائمی لطفا از بودجه در اختیار گذاشته شده یک میز تنیس روی میز نا قابل برای یکی از دبستانهای شهر که از داشتن آن محروم است خریداری کنید

نماینده بانوان بدبخت بافقی این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 دی 1391 - 9:47 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

با سلام
لطفا کمی هم به فکر مکان تنیس روی میز بانوان بافقی در سالن کوچکی(با کف گودالی اش که چند بار پامون پیچ خورده)در کلوپ ورزشی که دانش آموزان هم از ان استفاده می کنند باشید. با چهار تا میز چند نفر میتوانند تمرین کنند؟ حداقل بازیکن با چهار میز در این سالن 15 نفر است ! حداقل را گفتم!!!!
تنها امکاناتش همون چهار تا میز و یک مربی خیلی خوب است و بس .

معترض این نظر توسط مدیر ارسال شده است. یکشنبه 10 دی 1391 - 9:54 ب.ظ پاسخ به دیدگاه

مسئولین محترم مربوطه؛
چرا سالن مشترک تنیس روی میز ( بازیکنان سنگ آهن و دانش آموزان بافقی)واقع در کلوپ ورزشی اصلا امکانات خوبی ندارد؟ توی این فضای کوچک با چهار تا میز و زمین خراب آن چند نفر می توانند تمرین کنند؟؟؟؟؟؟؟
لطفا زودتر چاره ایی بیاندیشید این موضوع بارها اطلاع رسانی شده اما کسی پیگیری نمی کند. به نظر شما چرا؟؟

You cannot copy content of this page