پيام شوراي اطلاع رساني استان به مناسبت 12 دي ماه (روز يزد)

دسته: عمومی
بدون دیدگاه
سه‌شنبه - 12 دی 1391

شوراي اطلاع رساني استان به مناسبت 12 دي ماه (روز يزد) پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين پيام آمده است:

پنج سال از سفر پرخیر و بركت رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي ) به استان يزد و شور و شوق وصف ناپذير مردم اين ديار در اثبات ولايتمداري خويش سپري شد.

در این 5 سال آثار و دستاوردهای ارزشمند سفر رهبر فرزانه انقلاب یكی پس از دیگری در قالب توسعه معنوی و مادی استان به منصه ظهور رسید كه عطرآگین شدن فضای استان به شميم روح بخش ولایت و معرفت مهمترين دستاورد آن است.

معظم له در سفر تاريخي و شكوهمند خود به ديار دارالعباده و دارالعلم يزد با بیانات گهربار و ارزشمند خود ضمن ترسیم روند حركتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت رشد، تعالي و اقتدار هر چه بیشتر، امید و نشاط را به جامعه متدین و ولایت مدار سرزمين خدا و خاك و خاطره به ارمغان آوردند.

ثبت دوازدهم دي ماه به عنوان روز يزد، براي هميشه صحنه هاي وصف ناپذير استقبال قشرهاي مختلف مردم هميشه در صحنه اين استان از رهبر معظم انقلاب ( مد ظله العالي ) ، اين حقيقت را روشن تر از گذشته تجلي بخشيد که پيوند از هم ناگسستني ولايت و ملت زيربناي عزت است و پروردگار به برکت بصيرت، آن را نصيب مردم اين مرز و بوم ساخته است.

شوراي اطلاع رساني استان يزد  سالروز ورود رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا… العظمي امام خامنه اي ( مد ظله العالي ) به استان دارالعلم و دار العباده يزد را گرامي داشته و آرزوي طول عمر پر خير و بركت و سلامتي براي معظم له را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايد.


پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۳
برچسب ها:

You cannot copy content of this page